شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۴ ب.ظ

Always/ 2011

         

چند وقت پیش که ققنوس سالم بود، دیدمش.داستانش به شکل کاملا خلاصه: پسرک داستان عاشق دختر نابینایی میشه و بعد از اون زندگی هر دو برای همیشه تغییر می کنه...

باید بگم که عاشقانه قشنگی بود و دوستش داشتم. هر چند می تونست بهتر هم باشه. گاهی سکوت‌های سو جی عصبیم می کرد ولی مدلش اینطوریه! اتفاقات شانسی هم که جزو فیلم های کره ایه و باید پذیرفت:دی

بازیگرانش هم سو جی ساب (که من بهش می گم مرد هندسی :)) و هان هیو جو بودن.

ترک ها هم سال ۲۰۱۴ اومدن یه فیلم از رو همین فیلم ساختن به اسم sadece sen ( معنیش می شه : فقط تو) که در واقع یه کپی تمام عیاره؛ تنها تفاوت هایی که داشت و همونشم دوست داشتنی بود آهنگهاش بود و اون سکانسی که پسره چشماشو می بنده و سعی می کنه همون طوری تو خونه راه بره تا اون چیزهایی رو که آسیب زننده است تغییر بده؛ تو نسخه کره ای سر هم بندی شده بود.

نکته دیگه این که بازیگراش به شکل آزاردهنده ای لوس بازی در میاوردن. بازیگر مرد داستان چنان حرکات سو جی رو کپی کرده بود که حال آدم بهم می خورد یه وقتایی. یادشون رفته بود بهش بگن می خوای نقش رو زندگی کنی نه اینکه ادای سوجی رو در بیاری. بازیگر زن هم همین طور. کلا بازیگرای کره ای یک نوع لوسی ذاتی دارن که اداشو درآوردن مضحک می شه! به ملیح بودن خودشون می چسبیدن کپی بهتری از آب در می اومد.

زیرنویسی هم برا نسخه ترکی پیدا نکردم اما تمرین خوبی بود :))

ولی از بازیگر مرد بگم براتون که کپی برابر اصل مهدی پاکدل بود لعنتی!

            

۹۸/۰۷/۱۴
مهناز

نظرات  (۲)

من فیلمalways گرفتم  ولی هنوز وقت نکردم ببینم  . امیدوارم  فیلم خوبی باشه....

حقیقتش انقدری که سریال های کره ای برای من جذاب  فیلم هاشون جذاب نیست. .... 

در کل بنظر کره ای بهتر بود یا ترکی ؟

میتونم نظرت تون در مورد سو جی بدونم ؟ 

+: نمی دونم چرا سبو بازی هیو جو  به دلم نمیشینه 

×مرسی ببابت معرفی مینی سریال ها د امتیاز دهی هاشون در تماشا خانه خیلی بدردم خورد 

پاسخ:
فیلم خوبیه و قطعا کره ایش بهتره. نسخه ترکی یه کپی تا حدی ضعیف و رو به متوسطه! 
باهات موافقم سریال های کره ای دلنشین تر و دوست داشتنی تره و خط قرمزا رو هم اکثرا رد نمی کنه.
فعلا خیلی نظر خاصی درباره سو جی ندارم. چون به غیر از این فیلم فقط مینی سریال یک روز آفتابی رو ازش دیدم.
+ به نظرم بازیگر خوبیه هیو جو ولی تعصب خاصی روش ندارم. توی فیلم عشق دروغ بازیش فوق العاده بود. تحت تاثیر قرار داد منو.
+ خوشحال شدم که یه فایده ای داشته :))

بازیگر زن هم ازین زاویه به نظر من شبیه سحر دولتشاهیه D: 

 

ولی واقعا خیلی به طرز بامزه‌ای لوسن این کره ایا :)))))

پاسخ:
نه نه😱 بازیگر زنش خیلی قشنگ تر از سحر دولتشاهیه! همون دونگی خودمونه :)
اوهوم. موافقم. لوس بودنشون دل آدمو نمی زنه.
+ الان متوجه شدم منظورت بازیگر ترک بود..! از این زاویه شاید شبیهش باشه ولی در کل نه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">