شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۳۷ ب.ظ

Benim gözüm ama yaşlı

یه آهنگ و غم خاصی داره صداش...

 


دریافت

۹۸/۰۷/۱۴
مهناز

نظرات  (۲)

یکمم بگو چی میگه D:

پاسخ:
تا اونجایی که من متوجه شدم می گه :
از همون اولش به روزای دردناک عادت کردم؛ سخت بود اما فکر می کنم حالم خوب می شه؛ باعث رشدم می شه...
می گه ازم نپرس من عشقو برای دنیای پنهانی خودم نگه داشتم و قطعا ارزش روزهایی که در انتظارشونم داره...
من همه این چیزایی که از سر گذروندم رو به زمان واگذار کردم ولی خیلی وقته که ایستاده جون دادم...
فکر می کردم تو هستی و دردامو مرهم می‌ذاری اما متوجه شدم که راه این عشق طولانیه و همیشه باعث تر شدن چشمام بوده...نتونستم منظورم و برسونم و سرریز شد و فهمیدم که همه چی اشتباه بود! 

حالا این ترجمه ناقص رو از من بپذیر فعلا در این حد بلدم 😁
بیشتر از یکم شد توضیحاتم 🤦
آهنگو گوش کردی ؟ چطور بود؟!

اره دوسش داشتم ^__^ 

پاسخ:
خدا رو شکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">