شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۷ ب.ظ

کاملا زرد : دی

+ستایش زیرپوستی به آقای مظفری میگه من کم کم داره ازتون خوشم میاد ولی از یه طرفم نمی خوام خوشم بیاد چون طاهر مرد اول و آخرمه :)

الان پسر خانوم مظفری داره جدی جدی به ستایش فکر می کنه!!!! 

عجیبا غریبا!

نشستن دور همی فیلم درست کردن :////

+ آقا ایرانسل خیلی خبیث شده! الان چهارصد تومن دارم نمی‌ذاره با هیشکی تماس بگیرم یا پیامک بدم ! چه وضعشه آخه!

+ یه لحظه موقع پیام بازرگانی زدیم شبکه نمایش مرد و زن جوون همدیگه رو بغل کرده بودن! دیگه فیلم جنگیه صلاح دیدن سانسور نشه! هیچی دیگه ما بالاخره از قوانین اینا سردر نیاوردیم !

 این فیلمو سال ها پیش چند بار دیدیم؛ قدیمیه... "بازمانده"!

۹۸/۰۷/۰۹
مهناز

نظرات  (۶)

چطوری ستایش می‌بینین شما؟ :))) 

پاسخ:
فقط محض خاطر حشمت خان :)))
و خب همون آقای مظفری :)
 و الا که فیلمنامه نیست که عین یه جاده پر از چاله چوله است.
۰۹ مهر ۹۸ ، ۲۲:۰۴ مهدی ­­­­

یه عیدی بود چند سال پیش یادمه توی فیلمای عید یه چیزایی پخش میکردن فکر کردم انقلاب شده

پاسخ:
خودشونم قاطی کردن دیگه...
تو خونه ما که بحث این بود حتما مادر پسر بودن :دی
راستی اون پست آخرتون خیلی خوب بود با وجود طولانی بودن خوندمش الان یادم افتاد می خواستم کامنت بذارم!

خخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
O_0
:)
۰۹ مهر ۹۸ ، ۲۲:۴۸ مهدی ­­­­

مادر پسر :))

ممنونم ازتون :)

پاسخ:
:)))))
ما ممنونیم بابت پست خوبتون ؛)

مفتخرم یک قسمت از ستایش رو هم ندیدم... 

پ من چرا وقتی ابراز عشق کردم یک عدد از اینا👍 دریافت نمودم؟

یادمه یه فیلمی چند سال قبل نشون میداد دختره دامن کوتاه میپوشید بدون جوراب و اینا سانسورم نمیکردنش دوچرخه هم سوار میشد 😑

پاسخ:
:)
تو فیلما یه دفعه ای همه چیز برعکس میشه.
واقعا؟!O_0

بغل؟ استغفرالله D:

پاسخ:
بلی بلی :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">