شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ق.ظ

پر حرفی!

هر روز ذهنم پر و خالی می شه و اگر چه ممکنه این شکل پست ها به قول دوستان از جمله پست های زرد باشه اما حداقل یه فایده کوچیک داره و اون نظم دادن و آرامش بخشیدن به ذهن نویسندشه‌. بنابراین با تمام احترام به دوستان مایلم هراز گاهی از این جور پست ها بذارم :))) مدتیه موقعیتش پیش نیومده تو وب بنویسم و فکر می کنم قراره زیاد حرف بزنم بنابراین فکر می کنم این پست تنها فایده اش همونی باشه که گفتم. بگذریم...

۱. اول بگم که چه چیزی باعث شد تا این مدت خیلی کم این طرفا پیدام شه؛ یادتونه تو یه پستی از مشکلی که برا کامپیوتر پیش اومده بود، گفتم؟!!! خب این بار مشکل دیگه ای پیش اومد. کامپیوتر و روشن کردم و در عرض ده ثانیه از کیس صدایی شنیدم و بعله دود بلند شد! زودی از برق کشیدم و جایی که دود می کرد رو پیدا کردم و ... از هما به سیمرغ... از هما به سیمرغ... سیمرغ، ققنوس داره دود می کنه😁 هیچی دیگه با راهنمایی سیمرغ قشنگ، اتصال اون قسمت به کیس رو جدا کردیم و خب قسمتی از کابل به خاطر اتصال سوخته و آب شده بود. با راهنمایی سیمرغ دوباره با ترس روشنش کردم و بعد از چند لحظه صدای دیگه ای از کیس رسید و بلی متوجه شدیم که هارد صدا می ده پس دوباره ققنوس را خاموش کرده و گوش به فرمان سیمرغ شدیم که گفت قبل از از بین رفتن اطلاعات باید ازش بک آپ بگیریم و فعلا منتظریم که سیمرغ افسانه ایمان، کوه قاف را ترک بگویند. کسی پر سیمرغ منو ندیده؟! می خوام بسوزونمش بیاد :)))

 و اینگونه است که با گوشی در خدمتتونم؛ از غلط غلوط های املایی نگارشیم چشم پوشی کنید لطفا :) 

پشت کامپیوتر احساس قدرت می کردم :) حیف!

۲. باید عرض کنم خدمتتون که این مدت هیچ فیلمی ندیدم. تقریبا نت نداشتم به غیر از چند ساعتی و جونم براتون بگه که ایرانسل با یه بار اومدن به بیان یه شارژمو خورد، تازه کمتر از صد تومنی شارژ داشته باشم اجازه نمیده ازش استفاده کنم. منم یه راهی یافتم که یک گیگ اینترنت رایگان بهم داد :) دلم اندکی خنک شد. اگه تا حالا از این روشی که می گم استفاده نکردید حتما بکنید و از نت رایگان لذت ببرید: ارسال ۱ به ۷۰۰۰

۳.  و در این مدت که بی سرگرمی مونده بودم باید بگم که تلویزیون رو زیرو رو کردم و متاسفانه توهم نبود که هیچی نداره، واقعا هیچی نداره به غیر از کتاب بازی که تازه شروع شده. از سروش صحت خوشم میاد. یادمه وقتی بیشتر از همیشه ازش خوشم اومد که تو شام ایرانی بامزگی هاش رو دیدم :)) اصلا این حجم از بامزگی به قیافه اش نمی اومد. همون طوری که فکر نمی کردم اینجوری کتابخون باشه :) تازه دکورشونم قشنگ شده.ببینیدش.

غیر از این تنها چیزی که خانوادگی دور هم می بینیم، ستایشه که تنها نکته مثبتش، گوگولی و دوست داشتنی شدن حشمت فردوس و پسر قشنگ خانوم مظفریه😁

این ترور خاموشم نمی بینیم، یکی دوبار سرسری نگاه کردم بسیااااار کسالت بار بود، تنها نکته مثبتی که درش هست صدای جالب توجه سعید راده :))) یه روانشناس جنایی! جذاب.

می شد این قسمت رو با این کلمات شروع کنم: ظاهر بین، دو نقطه :/

۴. شاهنامه رو دوباره شروع کردم اما دلم می خواد این قسمت زودتر تموم شه همش جنگ و خونریزیه! 

۵. همه پرسپولیسیید چرا! آخ... استقلال قشنگ من! قشنگ محجوب من 💙

۶. دیشبو اصلا خوایم نمی اومد صبحم زود بیدار شدم! نهایتش ۴ساعت خوابیدم. خواب عجیب غریبیم  می دیدم و جمله قصاری هم نثار دوست دوره دبیرستانم کردم. داشتیم امتحان می دادیم، معلم ورقه ها رو جمع می کرد مال اونو گرفت من هنوز داشتم می نوشتم و اصلا هم آمادگی امتحانشو نداشتم. فقط دو سوال جواب داده بودم اینم فکر می کرد کلی نوشتم هی اصرار می کرد معلم ورقه منو زودتر بگیره و گرفت. منم که کفری شده بودم برگشتم بهش گفتم: بعضی از دوستی ها یه روزی باید تموم بشن؛ اینو یادت باشه. :/// 

۷. عروس فریبکار ات وود رو می خوندم، صد صفحه خوندم و به قول پاییز نتونست از خودش دفاع کنه. گذاشتمش کنار!  هفتصد و چند صفحه بود.

۸. آن یکی ننه تازه یاد گرفته خودش با گوشیش تماس بگیره و تقریبا هر روز دلش برای مامان تنگ می شد و اینگونه بود که هر وقت صدای تلفن بلند می شد می گفتیم حتما ننه دوباره دلش برای دخترش تنگ شده... :)))

چنان ذوقی هم داشت که نگو :)

۹. خیلی حرف زدم ولی آخیشششششششش... :))

 

۹۸/۰۷/۰۹
مهناز

نظرات  (۵)

۱. امیدوارم درست بشه. منکه حالا از وقتی لپتاپم خراب بود کلاً کم میومدم وب؛ ولی حالا هم که درست شده انگار به گوشی عادت کردم. 

 

منم خیلی دلم میخواد کتاب بازو ببینم. از تلوبیون البته. ولی خب هم فرصت تشده و هم چند وقته از کتاب دور شدم دوباره :( حس بدی دارم

 

دقیییقا دو نفر جذاب برا منم همونان :))))) البته منکه نمیبینم. ولی دورادور از بقیه هی میپرسم خب این قسمت چی شد :)))

 

آقا من استقلالیم 💙 نه دو آتیشه حالا. ولی خب! 

 

دوستت واقعی هم بود یا نه فقط تو خواب بود؟ 

 

 

پاسخ:
گویا منم قراره عادت کنم ولی صفحه بزرگ یه چیز دیگه است.
امیدوارم زودتر به آغوش کتاب برگردی. این حسو کاملا می فهمم.
یکی دو قسمت قشنگ و احساسی داشت.
به به ... آقا بزن قدش حسنای استقلالی عزیزم :)))
نه واقعیه. البته الان دیگه ازش چندان خبری ندارم

منم مادام بواری رو شروع کردم اونم نتونست از خودش دفاع کنه😑 فعلا معلقه

پاسخ:
مادام بوآریم از اون کتابای معروفه !
۰۹ مهر ۹۸ ، ۱۴:۲۶ فاطمه حیدری (رضوان)

سلام 

 

شبکه مستند برنامه های خوبی داره 

پاسخ:
:))
مستند رو هم دیدم. 
اون جوری که باید نه!

وای... نگو اصا اینجوری. انقد من ذوق میکنم برای این پست هات که نمیدونی .

از پست های معرفی هم بیشتر دوسش دارم.

 

+پشت کامپیوتر احساس قدرت میکردم و خوب اومدی! منم همین حسو دارم!

 

+این ویرایشی که دیدم بچه های بیان میگن چقدر بده و اینا، چرا منو اذیت نکرده تا حالا؟ اصا نمیدونم چیو ویرایش میکنه!

مثلا غلط های املایی و میگیره؟ یا چی؟

 

+من دو تا سیم دارم. یه همراه اول یه ایرانسل

قبلا گوشیم دو سیمکارته بود. از امکانات دوتاش استفاده میکردم.

حالا که تک سیمکارته شده، ایرانسلم داره خاک میخوره! برم بذارمش تو گوشیم سیمم و نسوزونن به خاطر کم استفاده کردن! یه نتی هم این وسط فعال کنم پس!

 

+شبکه نمایش سینمایی هاش خوبه که. خوب نیست؟

 

+وای. انقد از ستایش بدم میومد، که هیچ کدوم از ستایش ها رو ندیدم.

اما این قسمت جدیدش و رفته بودیم مهمونی (یا مهمون اومده بود برامون، درست یادم نیست) اونا داشتن میدیدم دیدم حشمت فردوس رو. به نظر منم طفلکی و دوست داشتنی تر از بقیه قسمت هاش شده

اما عجیب از نرگس محمدی بدم میاد

 

+شام ایرانی اصلا چون یکم به زندگی خصوصیشون میپردازه، دید آدم نسبت بهشون عوض میشه! :))

 

+استقلال قشنگ من، قشنگ محجوب من رو خوب اومدی :))

من فوتبالی نیستم البته کلا

 

+بعضی دوستی ها باید زودتر تموم شن، اینو یادت باشه

 

وای خوابت خیلی بامزه بود :))

 

7: خوب کردی

8: جااان. عاشق این کارهای مادربزرگ های خانواده ام.

9: کیف کردم. مرسی

 

 

از اول کامنت یادم رفته بود با عدد کامنت بذارم. الان که دیگه تموم شد این سه تا آخری و با عدد گذاشتم :))

پاسخ:
+خدا رو شکر پس... :) دیگه کیه که جلوی منو بگیره :دی
+ اولش فقط حس می کردم پشت کامپیوتر حس خوبی دارم فقط اما خوب که دقت کردم دیدم این قدرته که بهم چنین حسی رو می ده! خیلی جالبه.
+ فقط یه کم با گوشی کار کردنی سخت می شه!
+ :))
+ اکثرشون تکراریه! ولی گاهی فیلمای خوبی هم داره.
+ با اون گریمش همین پسرشه! O_0
+ من اون گروهی که سروش صحت درش هست رو عاشقم :))) یعنی آنقدر بامزه است این بشر.
+ شاید یه روزی فوتبالیم شدی.
+ :))))


9. قربووونت.
فدای سرت :)))

ققنوس داره دود می‌کنه :)))

 

معلومه که همه پرسپولیسی‌ایم! ^_^

پاسخ:
:)
خیلیم بد دود می کرد. بوش خونه رو برداشته بود.

استقلالی هم کم نداریم ؛) فقط دور و بر من همه گویا قرمزند!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">