شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۲۹ ب.ظ

و این دو فیلم موزیکال

La La Land 2016: داستان در مورد یه دختر و پسره که به شکلی اتفاقی با هم آشنا می شن؛ اون ها هر کدوم رویاهایی دارن که در تلاشند تا بهش برسن...

سکانس های مورد علاقم: سکانس آغازین فیلم؛ با اینکه نمونه مشابهش رو تو یه موزیک ترکی دیده بودم، سکانسی که صدای پیانو زدنِ مرد داستان، دخترک فیلم رو در جا میخکوب می کنه و بهترینش، سکانسی که با هم توی خونه اگه اشتباه نکنم آهنگ "شهر ستاره ها" رو می خونن؛ بی نظیر بود و حالا شاید اون چند دقیقه پایانی با اغماض :(

ولی در کل می تونم بگم که تعاریفی که ازش می شه بیش از اون چیزیه که خودِ فیلم هست. نمی گم فیلم بدی بود، خوب بود اما فقط همین. فیلم در واقع یه فیلم هندی به سبک هالیوود بود! حتی شکلِ موزیکال بودنش هم شبیه فیلم های هندی بود که انقدر می کوبنش. شاید علت این همه معروفیت علاوه بر موزیکال بودن فیلم و بازی خوب بازیگراش، بیشتر به خاطر چند دقیقه پایانی فیلم بود! من که پایانش رو دوست نداشتم و بسیاری از دقایق فیلم هم احساس کسالت بهم دست می داد.

فقط عاشق اون موزیک بی کلامی شدم که با پیانو می زد و بالاخره هم یافتمش :))) هوررررررا :))) بشنویم ^_^

دریافت

the Greatest Showman2017: فیلم با الهام از داستانِ واقعی ساخته شده؛ داستان راجع به مردیه که سعی می کنه تو زندگیش به اونجایی که می خواد برسه و برای همین دست به کار متفاوتی می زنه و تو این راه سعی می کنه که به تمسخر دیگران اهمیتی نده...

یک فیلم موزیکالِ مفرح، هیجان انگیز و خوش ساخت که هم داستان خوبی داشت و هم بازیگرای خوبی. گاها دیالوگ ها هم بی نظیر می شدند. جک هیومن فوق العاده بود و خیلی بیشتر از بینوایان و ولورین دوستش داشتم! کلا بینوایان فیلم قابل تحملی نبود برام!!!  
من فقط یه چیزی رو این وسط متوجه نشدم که اون مرد جوون رو دقیقا برای چی وارد گروه خودش کرد؟! چون بعدش کار خاصی نمی کرد و فقط اون ترتیب ملاقات فوق العاده رو داد که اونم به شکل سورپرایز طور بود! سکانس ورود این مرد جوون و روبه رو شدنش با مو صورتی رو  هم دوست داشتم :) و همین طور وقتی اون زن برای اولین بار به گروهشون ملحق شد و به شکل شگفت انگیزی آوازش رو خوند. صدای اون زن عجیب هم بی نظیر بود فقط کاش به غیر از چند تا شخصیت عجیب، به بقیه هم اندکی پرداخته می شد!

و اینکه فیلم اندکی منو یاد انیمیشن آواز مینداخت :))

خلاصه که از اون فیلمهای حال خوب کنیه که  باعث می شه حتی ساعت ها بعد از دیدنش حس خوب و لبخند همراهتون باشه. اهمیت شاد بودن رو نشون می ده و اینکه ممکنه تو دل هر ماجرا و اتفاقی هر چند کاملا منفی یک اتفاق مثبتِ دل انگیز هم باشه و اینکه متفاوت بودن، اتفاق بدی نیست. موسیقی های فیلم و قسمت های موزیکال فیلم نه تنها کسالت بار نبود که بسیار هم دل نشین بودن ( اینو منی دارم می گم که از فیلم های موزیکال هالیوودی چندان خوشم نمیاد) در کل فیلم دلچسبیه.

من واقعا بیشتر از لالالند دوستش داشتم. به فاصله یک ساعت از هم دیدمشون و فکر می کنم لالالند به خاطر یه ربع پایانی این همه مهم جلوه می کنه! 

پاییزِ من! مچکرم بابت معرفی این فیلم. لذت بردم از دیدنش.

۹۸/۰۶/۲۸
مهناز

نظرات  (۴)

لالالند و شروع کردم به دیدن، اون سکانس اولیه رو هم دیدم. اما از ادامش خوشم نیومد. و گفتم زمانم رو سرش نذارم. اما سکانس اولش رو خیلی دوس

 

+گریتست عزیزم :)) اون قسمت اولِ اولیِ فیلم :)) عصا شو میزنه زمین:)))

اون آهنگ this is me رو هم خیلی دوس

اون آخرش که خود طرف میره بیرون از استیج اون جوونه به جاش میاد یهو داد میزنه :This is the greatest show 

خیلی خوبه :))

پاسخ:
سکانس اولش واقعا دوست داشتنیه :)))
 چه راحت می تونی نصفه رها کنی! باید منم یاد بگیرم ولی می دونم که دست و دلم نمی ره! 
به نظرم لالالند ارزش یک بار دیدن رو داره.
+ اوهوم و بعد از اون همه چی تعریف می شه :))) آخ این جک هیومن معرکه است.
همه آهنگاشون خوب بود. اینیم که می گی دیگه آهنگ اصلی بود و عالی.
خیلی لذت ببردم منم. مرسی که معرفیش کردی. بسیار فیلم خوشمزه ای بود.

خوشحالم که خوشت اومد

 

*یه مدت دلم نمیومد هیچی و نصفه بذارم، کتاب .. فیلم 

بعد دیدم بعضی ازین ها ک دلم نیومده و تمومش کردم، تا اخرش یه قسمت از روحم و اذیت کرده، آخرش هم به این نتیجه رسیدم که اصلا کاش نمیخوندمش!

دیگه کم کم یاد گرفتم نصفه ولشون کنم

 

وای یه فیلم جنایی دانلود کردم، ازین جاسوس طور ها، اون دیگه خیلی کشش داشت، حتی اونم ب خاطر ی مسائلی نصفه پاکش کردم 

پاسخ:
:)
کار خوبی کردی. من فعلا تو خوندن کتاب ها به این نتیجه رسیدم ولی چون فیلما رو خودم دانلود می کنم اکثرا دلم نمیاد ندیده پاکشون کنم :دی

خیلی خوبه که به روحت اهمیت می دی. بارک الله.
منم اون فیلمایی که پا از خط قرمزام فراتر میذارن سعی می کنم دانلود نکنم! ولی گاهی اتفاقی پیش میاد و مجبور می شم بذارمشون کنار.

وای دقیقا منم تازگی که فیلما رو خودم دان میکنم خیلی سختمه پاک کنم :)))

اما خب به قول تو این فیلمه، پا از خط قرمز ها فراتر گذاشته بود.

پاسخ:
:)))))
اوهوم.

میدونی از وبلاگت میشه به عنوان دایره المعارف فیلم استفاده کرد؟ :") 

دیدم جقتشونو و خب لالاند اونقدر برام ارزش نداشت اما درمورد شومن نوشتم :")

کلا سعی کردم ازت الگو بگیرم و منم نظرم رو به فیلم و سریالهایی که میبینم بنویسم :")

 

 

 

کجا مهناز

دلمون تنگ شده...

پاسخ:
:)))) می‌دونی چقدر قشنگ از کلمات استفاده می‌کنی؟
آره منم لالالندو کمتر دوست داشتم ولی شومن از مورد علاقه‌هامه :) 
پس واجب شد بیام بخونم.
خیلی هم عالی :)

بذار این سریالایی که می‌بینم تموم شه یه دفعه‌ای با چند تا پست مواجه می‌شی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">