شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۳۰ ب.ظ

دو فیلم حال خوب کن

            

Fireproof/ 2008

کلب یک آتش نشانه؛ اون به زیر دست هاش توصیه می کنه که همراهاشونو تو شرایط سخت به هیچ وجه رها نکنن. از طرفی اون تو زندگیش دچار مشکل شده. اون و همسرش کاترین دیگه نمی تونن همدیگه رو تحمل کنن. کاترین تقاضای طلاق می کنه و کلب هم چندان مخالفتی نداره. پدر کلب که اوضاع رو چنین می بینه به پسرش پیشنهاد می کنه که فقط چهل روز به توصیه هاش گوش کنه و انجامشون بده و اگه نظرش عوض نشد، می تونه به طلاق فکر بکنه! کلب در نهایت می پذیره و دفترِ پدر به دستش می رسه و تصمیم می گیره هر روز بر اساس اون رفتار بکنه اگر چه سخته...!

در کل دوست داشتنی بود. اینکه این همه به خانواده و ازدواج و در کنارش اخلاق و تعهد و ایمان و اعتقاد به خدا اهمیت می داد؛ جالب توجه بود؛ فقط بازی بازیگر نقش کاترین کمی مصنوعی بود.  

        

this beautiful fantastic/ 2016

داستان راجع به دختری سر راهیه که الان بزرگ و مستقل شده و دوست داره یه کتاب بنویسه. اون کمی وسواس داره و از طرفی با طبیعت نمی تونه کنار بیاد و ازش وحشت داره و یه جوری چندشش می شه. این دختر همسایه ای داره که یک پیرمرد غرغروی بدخلقه؛ از اونایی که در ظاهر این شکلی اند اما در واقع قلبی از طلا دارند؛ مثل "اوه"... و خب ماجرا از همین نقطه شروع می شه :))

دوستش داشتم و حال خوب کن بود و چندین سکانس به یادموندنی داشت؛ هر چند به قول گلی می تونست پایان بهتری داشته باشه! و یه نکته منفی اینکه : اون اتفاقِ بی معنیِ سه قلو بودن، اون قسمتِ فیلم رو مضحک کرده بود! واقعا بی معنی و بی مزه بود.

و نکته جالب اینکه تو قسمتی از فیلم راجع به ایران و خزر و تهران هم چند ثانیه ای صحبت می شه :))

۹۸/۰۶/۲۸
مهناز

نظرات  (۲)

خیلی دلم میخواد اولی رو ببینم ببینم توصیه های پدره چی بوده

منم دو تا فیلم هندی دیدم بیام بعداً تو وبم بگم

پاسخ:
همه ی توصیه ها رو نشون نمی ده، فقط بعضی هاشو ولی آدم متوجه می شه که چقدر درگیر روزمرگی و کار شدن که زندگیشونو فراموش کردن! "عشق هم نیاز به مراقبت داره" مثل یه گل.
زودتر بنویس ببینیم چیا دیدی :)

مینویسمشون تو لیستم. هروقت نت یافتم دانلود میکنم :)

پاسخ:
:)
ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">