شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ

تو مال منی/ ماری هیگینز کلارک/ کتایون شادمهر

سوزان که یک روانشناسه تو برنامه ای رادیویی که مجریشه درباره زنان گمشده ای که پیدا نشدن بحث می کنه و بحث رو راجع به یکی از همین زن ها پیش می بره و دوست داره که بدونه چه اتفاقی براش افتاده؛ تلفن ها شروع می شه و همه ی این ها باعث می شه که قاتل دوباره دست به کار بشه و ...

مثل کتابای دیگه کلارک جالب و روون بود! فقط اینکه من یک سوم کتابو نخونده بودم که حدس زدم قاتل کیه!! دلم می خواد بذارم پای هوش خودم :دی چون بالاخره الکی نیست که به کلارک می گن ملکه تعلیق! (و اینگونه می شود که وی خود را به شدت تحویل می گیرد :دی)

سه نفر شک رو برمی انگیختن! ولی این وسط یه مساله ریزی هم مبهم باقی موند!

راجع به اسم کتاب دلم خواست که توضیح بدم: تقریبا همون یک سوم کتاب مشخص می شه که قاتل به قربانی هاش انگشتری هدیه می داده که داخلش با حروف ریزی این جمله نوشته شده بوده!

_____________________________________________________________________

+ هنگامی که جوان بود، داستان زنی را برایش تعریف کرذه بودند که اعتراف کرده بود تهمت های زیادی زده و به عنوان مجازات مجبورش کردند بالشی از پر را در یک روز طوفانی پاره کند و سپس تمام پرهای پخش شده را جمع کند. وقتی زن گفته بود که این کار محال است به او جواب داده بودند یافتن قربانی های تهمت های او و گفتن حقیقت درباره همه آنان هم به همان اندازه محال است.

+ ما خونواده متحد و خوشبختی بودیم یا دست کم من این طور تصور می کردم؛ ما دسته جمعی کارهای زیادی می کردیم؛ همدیگه رو دوست داشتیم. بعد از طلاق همه چی عوض شد مثل کشتی ای که به صخره ای می خوره و غرق می شه؛ کشتی شکسته ای که همه ی مسافراش نجات پیدا می کنن ولی هر کدوم روی قایق نجاتی جداگانه هستن.

۹۸/۰۶/۲۸
مهناز

نظرات  (۱)

چقد ترسناک :/ جرات نمیکنم ازین کتابا بخونم

پاسخ:
جالبه که! برا من در حکم معمان! هر چند قتل هایی که اتفاق میفته عصبیم می کنه خیلی وقتا و ناراحت کننده است! اما کتابای جنایی- معمایی رو دوست دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">