شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۴۰ ب.ظ

پذیرش!

دیرزو سحری بهم گفت ایمو داری؟! بیا با هم حرف بزنیم. مدت ها بود که با هم حرف نزده بودیم.

نصبش کردم ولی نمی دونم چرا بعد از چند دقیقه بهم حس خفگی  دست داد. فضاش رو دوست نداشتم و مجبور شدم حذفش کنم! 

 

دقیقا اکثر مواقع همین حس رو در برابر تغییرات دارم! و این بده! این مقاومت درونی در برابر پذیرش چیزهایی که ذاتا بد نیستن و فقط یه تغییر بزرگ یا کوچیکند، بده!

۹۸/۰۶/۱۴
مهناز

نظرات  (۵)

ایمو رو دوس ندارم. هر چی میای تایپ کنی طرف می‌بینه :)) 

پاسخ:
آااااخ آره! آدم احساس امنیت نمی کنه :)

عی بابا...

جدا متوجه میشن چی مینویسیم؟!!!!!0_0

پاسخ:
بلی... داشتم چیزی که نوشته بودمو پاک می کردم که یهو دیدم سحری داره چی می نویسه و دیگه دست نزدم به چیزی که نوشته بودم :دی

منم ایمو ندارم. کلا با چت راحت‌ترم. نه صوتی نه تصویری. تماس هم فقط تلفن D: اوا منم نمیدونستم دیده میشه :/

پاسخ:
منم فقط چت؛ از پشت تلفن حرف زدنم بدم میاد.
بلی بلی. خیلی بده!

چه مسخره که هرچی تایپ میشه رو میبینه

تازه من با این ویژگی واتس آپ که اجازه ادیت پیام یا حذفش رو نمیده هم مخالفم

مثلا یه پیام رو پاک میکنیم، به طرف اطلاع میده که فلانی بهت یه پیام داد و پاکش کرد :/

پاسخ:
خیلی ! ویژگی مضحکیه!
 از واتس آپ استفاده نکردم ولی اینی که میگی هم بده! اصلا برا آدم حریم قائل نیستن!

از پذیرش چیزای کوچیک شروع کن:)

با جایزه های خفن:))

 

تجربه ب من میگه باید یه پایه تو اینجور کارا داشته باشی

پاسخ:
عموما با مسائل کوچیک یه جورایی کنار میام ولی بزرگا حتی متوسطا... اووووم!

پایه :( اینجور که معلومه اکثرا باید تنهایی از پسش بربیام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">