شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ب.ظ

Wonder/ 2017

                

داستان راجع به یک پسربچه کوچولوئه که با یک صورت عجیب و متفاوت به دنیا میاد. حالا این پسربچه ای که با تعلیم مادرش بزرگ شده، قراره برای اولین بار بره مدرسه...

کم کم داشتم به این نتیجه می رسیدم که انگار از فیلم دیدن زده شدم! این دو سه هفته اخیر تقریبا به غیر از یکی دو تا از هیچ فیلمی اونجوری که باید، خوشم نیومده بود تا اینکه امروز این فیلم رو دیدم و به نظرم فوق العاده بود. داستانش خوب بود. روند مطلوبی داشت. بازیگرا معرکه بودند؛ به هیچ عنوان کسل کننده نمی شد و پر از احساس بود؛ از اونایی که حالتو خوب می کنن. داستان از زاویه دید چند تا از شخصیت ها روایت می شه و خیلی دوست داشتنیه. کاش بتونم کتابشم پیدا کنم و بخونم.

من از 10 بهش امتیاز 9/5 رو می دم. اون نیمم به خاطر یه جزئیاتی که برام تا حدی مهمه، کسر شده و الا که هی "من" شایستگی ده رو هم داشت *_^

+ اون پسرکوچولویی که این نقش رو بازی کرده، همون پسرک فیلم "اتاقه".

++ به شدت توصیه می کنم ببینیدش.

۹۸/۰۶/۰۴
مهناز

نظرات  (۹)

وای این عالیه منم دیدمش!! ولی نفهمیده بودم این و اتاق یکیه بازیگراشون *__*

خیلی قشنگه واقعا. الانکه گفتی دلم خواست دوباره ببینمش

پاسخ:
اوهوم. من کنجکاو بودم بدونم بازیگر نقش اول کیه؟! آخه بازیش بدجور درگیرکننده بود. بعد دیدم اِ این...
خیلی... از اوناییه که حتما چند بار دیگه هم ببینمش اگه عمری باشه.
گلی چند ساعت بعد از دیدنش می گفت دلم می خواد همین الان هم یه بار دیگه ببینمش و عجیب اینکه منم همون حس رو داشتم.

وای منم عاااشق اینم

اگه میدونستم میخوای ببینی، میگفتم اول کتابشو بخون

کتابش از فیلمشم بهتره

اسمش هم "شگفتی" یا"اعجوبه" هستش

 

پاسخ:
اوهوم. چون فعلا کتابشو نیافتم دیگه نشستم به دیدنش و بسیار لذت بردم. تمام احساساتمو درگیر کرد.

پسربچه‌هه تو چه فیلمای خوبی بازی کرده! بزرگ بشه چی میشه :))

(اینو ندیدم ولی اتاقو دیدم)

پاسخ:
واقعا هم :)) بازیش تو این فیلم چندین برابر اتاق خوبه. شاید حتی قابل مقایسه هم نباشه! من اولش فکر کردم شاید این پسر بچه رو از بین مبتلایان به این سندروم انتخاب کردن! خیلی خوب بود. گریمش هم نامزد جایزه اسکار بهترین گریم بوده!

سلام مهناز جون 

ممنونم از پست خوب و مفیدت منم تصمیم گرفتم دان کنم ^_^

پاسخ:
سلام نیلوی عزیز
امیدوارم لذت ببری ازش :)

من دیدمش، خیلی دوسش دارم.

پاسخ:
چه خوب. واقعا هم بی نهایت دوست داشتنیه.

سلام سلام

 

این فیلممو فک کنم اخر شب بود میدیدم

انقدر از احساس لبریزم کرد که نمیدونستم چیکار کنم

انقد ک چند قسمتشو بزنم عقب دوباره ببینم

خیلی قشنگه:))

 

پاسخ:
علیک سلام صالحه ی شیرین سخن :)

فیلم بی نظیریه. موقع دیدنش باید کسی می بود جلوی اشکای منو می گرفت! چند ساعت بعدش که با گلی راجع بهش حرف می زدیم چشام باز اشکی شد. دست خودم نبود.

من دیدم ولی چیزی ازش یادم نمیاد. :/ شاید مثلا اون یه تیکه که مدل موی یکی از (خب اینم قطعا نباید یادم بیاد :/) ستاره های جنگ ستارگان داشت

پاسخ:
واقعا؟! فیلم مال خیلی سال پیش نیستا! حتما یه چیزایی یادتون مونده!!! کم لطفی نکنید در حق خودتون :)
 مدل موی اون پسر کوچولویی که نقش اصلی فیلمه، بود!

اگر به موضوع کنار آمدن با معلولیت‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنم فیلم سکسکه را هم از دست ندهید. (البته اگر تا به حال ندیده باشید)

پاسخ:
خب راستش به اون صورت علاقه خیلی خاصی ندارم ولی اگه منظورتون همون فیلم هندی با بازی رانیه که نصفه ونیمه دیدمش... آخرشم فرصت نشد ببینم. یادمه خونه یکی از آشناها بودیم که همین فیلم داشت پخش می شد و آخراش ما دیگه راهی خونه شدیم.
ان شاالله فولدر فیلما خالی شه، می بینمش. مرسی که گفتین :)
۲۲ آذر ۹۸ ، ۱۴:۵۴ چوی زینب دمدمی

من کتابشوخونذم واقعاجالبههه!اصلانمیدونستم این فیلمه مال اون کتابه ست😂😄آخه سایت رنگی رنگی هم معرفیش کرده بود😂

ولی کلاخوشم نمیادفیلم کتابایی که خوندموببینم نمیدونم چرا.

شمافیلم پنج قدم فاصله رودیدید؟

پاسخ:
منم برعکس شما هنوزم کتابشو پیدا نکردم که بخونم ولی فیلمش شگفت انگیز بود. قطعا یکی از بهترینائیه که دیدم.

نه ندیدم فکر نکنمم بخوام ببینم. می دونم که کتابشم هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">