شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ب.ظ

A man called ove/ 2015

             

با اینکه درست مثل کتاب نبود ولی انگار کتاب رو یه بار برای مرور ورق زدم و با اینکه بازیگر اوه، اوه ی ذهنِ من نبود اما باهاش ارتباط برقرار کردم و دوستش داشتم. فقط کاش بازیگر نقش سونیا یکی دیگه بود!

شنیدن یهویی کلمات فارسی میون دیالوگ های سوئدی هم خیلی جالب بود فقط یه خرده مصنوعی به نظر می رسید و اینکه فلش بک ها خیلی خوب بود چون عموما من چندان باهاشون ارتباط نمی گیرم ولی تو این فیلم حس خوبی داشت و می دونید اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان رو به "فروشنده" باخته؟!!!

خوشحالم که دیدمش. احساساتم رو برانگیخت و دوست داشتنی بود. ببینیدش :)

۹۸/۰۵/۱۹
مهناز

نظرات  (۴)

با این که فیلم رو دوست نداشتم اما اوه هرجا باشه ، قابل تحمل که چه عرض کنم ، اونجا دلنشین میشه !

 

پاسخ:
قطعا با کتاب فاصله داره! 
یادمه کتاب تو لیستتون بود. پس فیلمشم دیدین :))
بلی بلی. اوه خیلی ماهه :)
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۹ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

قشنگھ؟

 

پاسخ:
بسیار. ولی سعی کن اول کتابش رو بخونی بعد این فیلمو ببینی.

۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۵ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

چشم^^

 

پاسخ:
:)

وای. من حدود 5-101 دقیقه اولش رو دیدم دیگه نتونستم تحمل کنم اش :))

نمیدونم چرا انقد خوشم نیومد

پاسخ:
برای اینکه تو اون ده پونزده دقیقه اون اتفاقی که باید بیفته تا جذبت بکنه، نمی افته. باید یه کم صبور می بودی؛ رفته رفته جذابتر می شه تا حدی مثل خودِ کتاب.
کاش تا آخر می دیدیش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">