شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ

بادکنک سفید/ 1373

 چند ساعت به عید مانده، راضیه دلش از آن ماهی تپلی هایی می خواهد که بیرون می فروشند و گوشش به حرفهای مادر که اصرار می کند آن ماهی ها هم از همین ماهی های داخل حوض هست، بدهکار نیست!!!

فیلم قشنگی بود و بازی ها مثل همه این فیلمایی که این چند روزه دیدم عالی. فقط همینو بگم که این فیلم کلی جایزه برده ؛ این دختر کوچولو هم به خاطر این فیلم، جایزه بهترین بازیگر کودک جشنواره فجرو برده و چقدر هم بازیش معرکه بود. اون بغضاش و اون چپ چپ نگاه کردناش دل ما را برد.

یادمه بچگی دیده بودمش ولی فقط بعضی سکانسا یادم بود. فقط اون سکانس مار و ... بسیار چندشناک بود و ما سعی کردیم از پشت پرده‌ی مژه ها آن قسمت را بگذرانیم. آخ از سکانس پایانی فیلم!

+ با تشکر از مارچلّو بابت معرفی این فیلم :)

۹۸/۰۵/۱۵
مهناز

نظرات  (۳)

مارچلو کجاست؟

پاسخ:
!
مارچلو یه وبلاگ نویس خوب بودن ولی الان دیگه نمی نویسن.

میشناسمش... از وبلاگ آرنور باشما آشنا شدم

منشن کردی، فکر‌ کردم ازش خبر داری :)

پاسخ:
:)
  چقدر خوب :))
نه فقط گاهی کامنتی ازش دریافت می کنم.

دوست دارم ببینمیش...

فیلم های قشنگی رو پیشنهاد میکنی...ارزش دیدن دارن...ممنون^...^

پاسخ:
امیدوارم از دیدنش نهایت لذت رو ببری *_^
مچکرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">