شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ق.ظ

تیک تاک/ 1371

             

نویسنده: محمدعلی طالبی و هوشنگ مرادی کرمانی  کارگردان: محمد علی طالبی

داستان از این قراره که مادر یکی از بچه ها ساعتی رو که یادگارِ شوهرشه به معلم میده تا اونو به عنوان جایزه توی کلاس به پسرش بده و این شروع ماجراست.

+ می گم قدیما یعنی مدرسه یه ذره پول نداشته به عنوان جایزه دو تا مداد بگیره؟! بعد والدین بچه ها رو صدا می زدن می گفتن برا تشویق بچه هاتون جایزه بگیرید بدیم بهشون؟! :/

+ اینم یادمه بچگی ها دیده بودیم. فیلم قشنگی بود ولی من همچنان کیسه برنجو بیشتر دوست دارم. خلاصه اینکه اگه چکمه و کیسه برنجو دوست داشتید، ببینیدش.

۹۸/۰۵/۱۳
مهناز

نظرات  (۲)

اون زمان که هیچی. زمان ما هم اینجوری بود. باید کادو میاوردن از خونه، سر صف بدن بهمون.
واقعا مزخرف بود این کارشون!
اگه چون نمیتونستن کادوی گرون یا بزرگ بگیرن این کارو میکردن که حتی مسخره تر!
چون کادویی با قیمت متوسط باشه، اما بچه هایی که تلاش کردن همه مثل هم داشته باشن، بهتر از اینه که کادو ها متفاوت باشه و کسی که کادوش کمتره غصه بخوره یا خجالت بکشه

+رفتی دنبال کار های هوشنگ مرادی کرمانی؟ :)
من دلم میخواد کتاب "قصه های مجید" شو بگیرم بخونم.


+رفتم کتابخونه. جین ایر رو با ترجمه ای ک گفته بودی نداشت. کلا نگرفتم. یا از جای دیگه پیدا میکنم میگیرم. یا ایبوکش رو میخرم...
پاسخ:
خدا رو شکر ما از این رسومات نداشتیم :)
اتفاقا داستان فیلم هم اینجوری رقم می خوره؛ چشم دوستِ پسرک به کادوی قشنگ پسرک میفته و حسای مختلفی میاد سراغش...

+ همه اینا خیلی اتفاقی شد؛ تازه بعد از دیدنشون وقتی رفتم راجع به فیلما بخونم دیدم اِ همه از هوشنگ مرادی کرمانی و محمدعلی طالبی 0_o و انصافا چه همکاری خوبی داشتن با هم.
+ امیدوارم که پیدا بکنی؛ نکردی هم ترجمه ها رو با هم مقایسه کن بعد انتخاب کن. بعد هم حواست باشه متنش کامل باشه. بعضی هاش فقط خلاصه جین ایره!

الانم همینجوریه. به خانواده ها میگن برا بچه‌تون کادو بخرین 

پاسخ:
واقعا؟!o_0 
خیلی بده! خیلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">