شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۷ ب.ظ

The BFG/ 2016

یک اثر اقتباسی خوب به کارگردانی استیون اسپیلبرگ.

غول بزرگ بسیار بسیار مهربان را ببینید اگر دنیاهای خیالی و فانتزی را دوست دارید.

چهره ی غول بزرگ مهربان یک چیزی دارد؛ یک چیزی که نمی توانم توصیفش کنم؛ شاید هاله ای از مهربانی دور چهره اش را فرا گرفته؛ نمی دانم ولی برای دیدن حالات چهره اش هم که شده ببینیدش اگر تا به حال تماشایش نکرده اید!

+ فیلم، داستان دخترکی است یتیم به نام سوفی که با تنها غول بزرگی که مهربان است، آشنا می شود...

+ از نثر خودمانیمان در این پست دور شدیم؛ نمی دانیم مشکل از این سردرد لعنتی است که چسبیده بین دو ابرویمان یا اینکه نثر کسی در روح و روانمان تاثیر گذاشته!

۹۸/۰۵/۰۸
مهناز

نظرات  (۹)

انشالله سردردتان خوب شود ;)
من عاشق غولم :( 
پاسخ:
قربانِ مهربانیتان :)
من نیز عاشقش گشتم.
خیلی دوسش داشتم. صدای سوفی هم خیلی جان بود.
من کتابشم دوست دارم البته
پاسخ:
کتابشو نخوندم :(
میبینمش ... وااای سر درد 😭😭😭
پاسخ:
:)
خیلی بده این سردردها :(
D:
پاسخ:
حق می دهید گاهی از معنای شکلک ها سر در نیاوریم؟ ؛)
واعاااییی خعلییی دوسش دارم...:)
با پاییز دیدمش...^...^
پاسخ:
منم :)
^_^
خیلی سر درد خره 😭
پاسخ:
اوهوم :(
این شکلک بدین معناست که چه معرفی فیلم باحالی و چه غول مهربانی و شاید فیلم را به تماشا بنشستم و ممنون از معرفی :)))))
چقدر عمیق بود معناش ؛)
پاسخ:
خواهش می کنم امیدوارم لذت ببری.
آقا خب همینو تو یکی دو کلمه بنویسید، من متوجه شم :) الان مثلا معرفی هامو همین شکلی ادامه بدم؟! 
واقعا. خدا شاهده اگه من همچین برداشت هایی کرده باشم از اون :دیِ شما!
از رو کتاب رولد دال ساختن؟
پاسخ:
بلی.
۰۴ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۰۷ چوی زینب دمدمی

وااااااااااااااااای عاشق کتابشمممممم♥♥♥

کتابشوخوندی؟

پاسخ:
نه متاسفانه نخوندم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">