شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۰۳ ب.ظ

یادش بخیر

داشتم وب فاطمه رو می خوندم؛ پستش راجع به کم رویی و اینا بود. بعد یاد یه خاطره ای افتادم. من علاوه بر کم رویی یه مشکل دیگه هم دارم؛ نمی دونم می شه اسمش رو گذاشت مشکل یا نه ولی عموما کم برام سوال پیش میاد و  تو دوران دانشگاه اگر هم پیش میومد، بیشتر سعی می کردم خودم برم دنبالش و دیگه اگه خیلی برام مهم می شد مجبور می شدم که از اساتید بپرسم :/ یه بار برای اینکه به خودم  ثابت کنم نه اینجوریام نیست که دلیل نپرسیدن سوالام (البته اگه سوالی موجود می شد :دی) فقط کم رویی باشه؛ عزمم رو جزم کردم و  چند تا سوالی که به واسطه خوندن یه کتاب برام پیش اومده بود، آماده کردم و رفتم دفتر مدیر گروه معارف!

+ :)

+ دلم تنگ شد!

۹۸/۰۵/۰۸
مهناز

نظرات  (۶)

۰۸ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۰۷ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
اماان از کم رویی
پاسخ:
:) 
حس می کنم دیگه به اون شدت قبل نیست و این خوبه.
منم خیلی کمروام .البته همکارام معتقدن نیستم ‌.مخصوصا وقتی حرف پول باشه که حاضرم بمیرم و در موردش حرف نزنم. 
خیلی بده آدم انقدر کم رو باشه😭
پاسخ:
به خودت القا نکن که کم رویی. بعضی چیزا مربوط به حریم خصوصیه و خود آدمه که باید تصمیم بگیره در موردش حرف بزنه یا نه.
سلام:)..فک کنم کم رویی یه بعد از زندگی هممونه...میتونیم نشونش بدیم.یا..میتونیم تو پستوی ذهنمون پنهانش کنیم..بستگی به خودمون داره!
پاسخ:
سلام (:
و گاهی وقت ها انگار دست خودمون نیست!
منم این مشکل سوال پرسیدنو داشتم و دارم تو دانشگاه :)) هرچند الان خیلی بهتر شدم :) 
پاسخ:
گاهی عذاب وجدان می گرفتم از اینکه چرا من سوال ندارم :///
خدا رو شکر که بهتر شدی :)
من یه جاهایی کم روام
اما در مورد سوال پرسیدن از استادام نه. اصلا
کلا رابطه های صمیمانه دارم با اکثر استادام
البته اساتید ما همه خانومن.


+در امور اقتصادی، میخوام ایندفعه یر قضیه دستبند هامون خودمو بندازم تو دل فروش! کم رویی مو بذارم کنار :))
پاسخ:
چقدر خوب. این رابطه های صمیمانه خیلی کمک کننده است.
+ آفرین. موفق می شی ان شاالله.
من سرکلاس های خاص ِ علوم انسانی،خیلی سوال می پرسم
اغلب هم کلاسی هام سردرنمیان چی میگیم منودبیربه هم:)
پاسخ:
بهت افتخار می کنم.
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">