شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۶ ب.ظ

انیمیشن ها

Sing: خیلی شیرین بود. کوالایی که نزدیکه سالن نمایشش رو از دست بده. ترتیب یک مسابقه آواز خوانی رو می ده اما همه چیز اون جور که اون انتظارش رو داره پیش نمیره. من عاشق اون سکانسیم که خانوم خوکه می ره فروشگاه :) و یکی از سکانس های مورد علاقه دیگه ام اون کاریه که کوالا انجام می ده و دوستِ گوسفندش بهش کمک می کنه :)

Monster Family: جالب بود. درباره یه خونواده چهار نفره که با هم ارتباط خوبی ندارن! یه جور طلاق عاطفی بین اعضای خونواده اتفاق افتاده بود. پدر خانواده خیلی بی تربیت تشریف داشتن :/

Ralph Breaks the Internet: خوب و بامزه بود. به خصوص با دنیایی که از اینترنت تصویرسازی کرده بود و اون سکانس پرنسس های دیزنی. دلمان رفت که! قسمت اول هم داره اگه خواستین ببینین.

My Life as a Zucchini: حدودا یک ساعته! دیدن دوبله اش احتمالا برای بچه ها مشکلی نداشته باشه اگه دیالوگها رو سانسور کرده باشن.  هر چند مال من دو زبانه بود و چند دقیقه اولشو به دوبله دیدم و  به نظرم نود درصد احساساتی که با حرف زدن منتقل می شه از بین رفته بود! ولی زبان اصلیش برای بچه ها مناسب نیست هم تا حدی به خاطر موضوعی که داره و هم به علت دیالوگ هایی که رد و بدل می شه! داستان راجع به پسر بچه ایه که به یه مرکز مراقبت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست منتقل می شه و خب اونجا ما با بچه ها و داستان ناراحت کننده هر کدوم آشنا می شیم. خیلی خوب و پرمحتوا بود و به نظرم مخاطبش هم بزرگسالانند. فکر کنم ساخت فرانسه است. 

Igor: بسیار کسالت بار... ایگورها گوژپشت هایی هستند که به جادوگرها خدمت می کنند اما یکی از این ایگورها تصمیم داره خودش دست به اختراع وحشت آوری بزنه...

Snowtime: سرگرم کننده. شاید بشه گفت تا حدی در نکوهش جنگ. دوستش داشتم. 

Stolen princess Ruslan and Ludmila: داستان تکراری شاهزاده خانومی که باید از بین خواستگارهاش یکی رو انتخاب بکنه اما اون به فکر ازدواج نیست و رویاهای دیگه ای داره. تقریبا خوب بود!

Coco: بسیار چشم نواز، احساسی و تاثیرگذار... اون سکانسِِ نزدیک به پایان اشکمو درآورد... برنده اسکار. چند تا نقد خوندم که کلی این انیمیشن رو کوبیدن و به پیکسار و خیلی از انیمیشن های دیگه اش هم رحم نکردن! حالا درسته با اعتقادات ما مغایره ولی قرار هم نیست ملت مطابق اعتقادات ما فیلم بسازن که! چه انتظارایی داریم ما! می تونیم نبینیم. (دنیایی که پس از مرگ نشون میده دنیائیه که اعمال خوب و بد در جایگاه کسی تاثیری نگذاشته!)

The Secret Life of Pets: بامزه بود. به خصوص اون سکانس پایانی که صاحبای حیوونا رو هم نشون میده :) هر چند به عنوان یه انیمیشن سرگرم کننده می تونست بهتر هم باشه!  

Animal Crackers: داستان ترجمه‌ی زیرنویسِ این انیمیشن، شده داستان مترجم هایی که تا یک کتاب معروف می شه میفتن به جونش و می شه چندین ترجمه رو ازش توی بازار پیدا کرد و اونوقت آثار بسیاری هستن که کسی قدم تو راه کشف و ترجمه کردنشون نمیذاره! این انیمیشن هم زیرنویس فارسی نداره در حالی که برای انیمیشن های معروف و حتی سطح پایین، کلی زیرنویس موجوده :/ این انیمیشن ایده خیلی جالبی داره، مردی یک سیرک به ارث می بره که داستان جالبی پشتشه. صاحبان اون سیرک یک جعبه کوچیک پر از بیسکویت باغ وحشی دارن که با خوردن هر کدوم، می شه به شکل همون موجود دراومد :) فقط یه زیرنویس هندی پیدا کردم که با کمک گوگل به فارسی برش گردوندم تا اندکی متوجه بشم چی به چیه! 

دو تا انیمیشن زیبای خفته و دیو و دلبر رو هم دان کردم چون در ایام قدیم این دو تا رو یادم نیست خیلی دقیق دیده باشم. دوست داشتم یه بار ببینمشون.

و اما انیمیشنی که در یک نگاه روانه سطل زباله کردمش، انیمیشن بادام زمینی ها بود! نمی دونم از چه جهت دانلودش کرده بودم :/// حس می کنم کاملا مناسب کودکان بود :/

      

         تصویری از انیمیشن "زندگی من به عنوان یک کدو سبز"

۹۸/۰۵/۰۶
مهناز

نظرات  (۹)

رالف خرابکار(اینترنت را خراب میکند) و کو کو رو دیدم.
خیلی زیاد رالف و دوس داشتم. از اون انیمیشن هاست که احتمالا چند بار میبینم.
ینی با توصیفاتش از اینترنت بلند میخندیدم.
فقط اون تیکه هایی که تبلیغات سایت های مختلف میومد جلو چشم ملت اگه اینتر میزدن میبردشون یه جای دیگه!
وای ساختمان اینستاگرامش:)))


+کوکو رو زیاد دوست نداشتم کلا.
جدای از بحث محتوایی... کلا جذبم نکرد خیلی
پاسخ:
آی گفتی... :) اون تبلیغات و پاپ آپ ها خیلی بامزه بود. فقط با دیدن  اون کرم غده مانند چندشمان شد!
کلی تبلیغات کردن با این ساختمونا :))
اون جستجوگر گوگل هم خیلی باحال بود :)))) 
+ یه چند دقیقه اش برا من کسالت بار بود ولی دوستش داشتم.
coco که خیلی خوب بود اتفاقا! این همه داشت اهمیت خونواده و این چیزا رو می‌گفت. اینشو نفهمیدن گیر دادن به دنیای بعد از مرگ؟ بعد خب ظاهرا واقعا مکزیکیا چنین مراسمی دارن هر سال. اعتقاداتشونو نمی‌دونم ولی.
پاسخ:
دقیقا. فقط نکات منفی رو بولد می کنن و روش مانور میدن.
اوهوم منم راجع به این مراسمشون خوندم.
تازه انیمیشن "آواز" رو ببینی، می بینی اون همه نکات مثبت داره بعد اومدن می گن خراب شدن اون ساختمون (یه ساختمون بزرگی تو انیمیشن فروریخت؛ همین) و بازسازیش، اشاره به تلاشهای صهیونیست ها برای برپایی دوباره معبد سلیمان داره = فراماسونری :////
اون همه نکات مثبت تلاش و همدلی و اهمیت داشتن اعتماد به نفس و اینا رو گذاشتن کنار، گیر دادن به یه ساختمون و مارمولکی که یه چشمش میفتاد :/
می‌دونی، قضیه اینه که واقعا گاهی قصدشون نمادسازی هست. ولی اگه اینقد یه عده موشکافی نکنن کسی اصلا متوجهشون نمیشه :)) حتی خیلیاشون تو ناخودآگاه هم نمیره به نظرم :))
پاسخ:
آره متوجهم ولی مثلا توی آلیس در سرزمین عجایب، آدم به یه اطمینانی می رسه ولی اینجا :/ فقط یه ساختمون قدیمی خراب می شه! به همه چی ربطش میدن!
با قسمت دوم و سوم حرفت کاملا موافقم ؛)
کو کو و رالف خرابکار رو دیدم عاشق کوکوام مخصوصا آهنگش اشکمو درآورد یه مدت آهنگش جزو پلی لیستای محبوبم بود remember me .منو به یاد بیار ولی جدا آدم ها تا وقتی تو یاد بقیه ان زنده ان ...
پاسخ:
یادمه آهنگشو تو وبت برا دانلود گذاشته بودی! اوهوم.
من موقعی که کوکو آهنگو یادش اومد و شروع به خوندن کرد، قشنگ چشمام پرِ اشک شد.
همون دوتایی که پاییز گفت رو منم دیدم...باهم دیدیم...
توصیفش از اینترنت و همه ی قسمت های رالف رو دوست داشتم...کو کو رو هم دوست داشتم...:)
پاسخ:
:)
به نظر من هم هر دو خوب بودن.
فقط کوکو رو از بین اینا دیدم. دعا کن لپتاپم درست شه بازم فیلم ببینم :(
پاسخ:
ان شاالله که درست می شه. بردی واسه تعمیر؟
کوکو عالیه...من دوسش داشتم:)
پاسخ:
:))
همتون کوکو رو دیدید، فقط من دیر دیدم!
اره نتونستن درستش کنن. حالا بردم نمایندگی ببینم چی میگه. 
پاسخ:
:( ان شاالله که درست می شه.
هوراااااااااااااااااا

همیشه لیست بذار جانم خب؟

آوازی زیر لب می‌خونه و می‌ره که اونایی که ندیده رو بذاره تو دانلود منیجرش :))
پاسخ:
:)))
دو تا پست هم اون پایین هست که لیست انیمیشن های کوتاهه :)
لیستم نباشه معرفی هاشون هست!
کلا وبلاگو تبدیل کردم به معرفی فیلم و کتاب :دی

:)))) امیدوارم که لذت ببری و یه طوری نشه که دیگه معرفی هام به دردت نخوره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">