شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۳ ب.ظ

انیمیشن های کوتاه/ 2

Garden party: فقط پایانش.

Piper: شیرین و دوست داشتنی.

Horror: مناسب بچه ها نیست؛ در اصل برا بزرگترهاست! بچه ببینه از ترس زهر ترک می شه! این به این معنی نیست که من زهر ترک نشدم!

ventana: بی سرو ته :/

Zero: دوستش نداشتم چندان! به خاطر روایت خسته کننده اش.

Ascension: در عین بامزگی متفاوت و حرص درآرش، قابل تامل.

The necktie: کسل کننده! ولی پایانشو دوست داشتم.

Threads: نمایش رشته پیوند بین مادر و فرزند.

Johnny express: بامزه بود. دلمان برای آن موجودات ریز فضایی کباب شد!

Weekends: طولانی و کشدار. درباره یک بچه طلاق.

Wanderers: داستانش تو فضا اتفاق میفته و چون حوصله دانلود زیرنویس نداشتم اصلا نفهمیدم چی به چیه و تا آخر هم ندیدمش! تنبلم نمی دونم کیه؟! ؛)

Link: شاید درباره عدم وابستگی و داشتن استقلال. ایده اش خوب بود ولی کشداااااااااااار و بالطبع خسته کننده!

Bear story: اینکه روایتش با اون دستگاه بود، جالبش کرده بود. برنده جایزه اسکار.

Alarm: خواب آلوها؛ اونایی که صبح می خواین زود بیدار شن، این داستان مال شماست! جالب بود خیلی. کره ایه.

Dodoba: دیالوگ دار بود؛ زیرنویس نداشتم و دوستش هم نداشتم! درباره قضاوت.

Surviving Sid: چون زیرنویسم نداشتم لذت نبردم! ولی سید همیشه شخصیت انیمیشنی دوست داشتنی ای بوده و هست.

French roast: بد نبود. بخشندگیش منو کشت.

Alma: :/ یه جور جادوی ترسناک! آلما به ترکی یعنی سیب :)

Geist: خیلی خوشم نیومد! البته ترسو خوب القا می کرد.

Ian: بسیار غم انگیز به خصوص اینکه از روی یک داستان واقعی ساخته شده :(

Fishwitch: حسته کننده!

soar: معمولی.

underneath: درباره انسانیت فراموش شده! جالب توجه بود.

Geris game: یه پیرمرد با خودش شطرنج بازی می کنه! چقدر در حق انرژیش جفا می کرد :/ ولی آدم دلش می خواست بغلش کنه.

Zirve: ساخت ترکیه. خوب بود ولی همیشه با خودم گفتم چرا آدمی باید خودشو انقدر تو خطر بندازه و از کوه خطرناکِ برفی بگذره و به قله برسه و اون وقت که چی بشه؟! 

memo: نمایشی کوتاه از زاویه دید یک شخص مبتلا به آلزایمر. تا حدی جالب بود. دیالوگم داشت ولی ساده بودند و زیرنویس هم می شد.

afternoon class: تجربه کلاس های بعداز ظهری رو دارید دیگه؟! قشنگ موقع خوابه نه درس :) بانمک بود. ساخت یه کره ای.

sweet cocoon: تا حدی بامزه بود با یک پایان شوکه کننده!

fresh guacamole: دستور پخت یه سس مکزیکی به شکلی غریب :/

Destiny:دژاوو؛ داستان مردی که زمان به شکل وسواس گونه ای براش اهمیت داره و این مساله، زندگیش رو تحت تاثیر قرار میده.

El empleo: تخیل و تصویرسازی و روایت بی نظیر و تکی داشت. حتما حتما ببینیدش! شگفت زده ام کرد. بیشتر از صد تا جایزه برده!

mr indifferent: بی تفاوت نباشیم. عااااااااااااالی. حتما ببینیدش. بی تفاوت نباشید به این پیشنهاد *_^

۹۸/۰۴/۳۰
مهناز

نظرات  (۶)

دو تا آخری رو تصمیم گرفتم ببینم

اما اون سری انیمیشن ها رو بیشتر راضی بودی فک کنم.

+اون آقاهه که با خودش شطرنج بازی میکنه رو هم دیدم راستی.
پاسخ:
ببین ببین. بعدش نظرت رو بگو :)
درست متوجه شدی. برای اینکه اکثر اون سری ها تو لیستم بود ولی این سری ها چون یه مقدار اینترنت رایگان داشتم که به درد دانلود انیمیشن کوتاه می خورد، تقریبا هر چی دم دستم اومد دان کردم :/
+ اون انیمیشن، گویا خیلی معروفه ولی من تازه دیدم.
خوبا رو بازم بنفش کن D: 

پاسخ:
اطاعت شد. الان بنفش شدن هم این هم یکش :)
ممنونم عزیزم
پاسخ:
خواهش می کنم.
دستت درد نکنه *__*
پاسخ:
فدای تو.
مثل همیشه عالی صفحه رو ذخیره کردم خدا میرونه کی دانلود کنم و ببینم😓
پاسخ:
ان شاالله که فرصتش پیش میاد.
خببب
من باز اومدم.

El empleo  رو دیدم.
اما زیاد دوسش نداشتم.
مفهومش رو هم عمیق درک نکردم. یه سری حدسیات زدم. اما از اونجایی که هیچکس نظر دقیق و واقعی نویسنده رو ننوشته بود و فقط نظرات خودشون بود، نمیدونم نظرم درسته یا نه حتی.
چقد جایزه برده اما....
پاسخ:
خوووووووووووش اومدی :)
به نظر من ایده ی روایت داستان به این شکل، شگفت انگیز بود. ما هر سکانسش چشمامون گِرد می شد! اون چیزی که من ازش درک کردم این بود که انسانها به عنوان ابزار و وسیله به زندگی ادامه می دن؛ هر کس با استفاده از بقیه داره خودشو می کشه بالا و در عین حال هیچ کسی هم خوشحال نیست! یه جور انجام وظیفه بدون هیچ حس دیگه ای مثل عشق، دوستی یا مفاهیمی از این دست.
اگه یادم باشه یه نقد تو زومجی راجع بهش خوندم؛ تا حدی جالب بود. اگه نخوندی بخون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">