شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ب.ظ

High and crush/ 2015

20 قسمت ده دقیقه ای: داستان راجع به مردیه که یه شرکت تولید سرگرمی! داره و با دیدن یه دختر می خواد که باهاش قراردادی ببنده تا بتونه معروفش بکنه؛ دختره بالای کوه زندگی می کنه! دیگه زیادی خنگ بازی در میاورد! نمادِ از پشت کوه آمدن! عاشقانه فیلم که در نیومده بود. کمدیش هم همینطور و خیلی کم بود اونم بیشتر خنده های بامزه و از سرِ کیف و تمسخرآمیز روانشناسه بود! در کل فیلم بسیار خسته کننده ای بود و ارزش دیدن نداره. تا من باشم الکی با خوندن چند تا کامنت سریال دانلود نکنم! حواستون باشه بعضی از کره ای بین ها فقط چون بازیگر محبوبشون تو فیلمه هیجان زده از فیلم تعریف می کنن! برم که پشت دستمو داغ بکنم :( لعنتی اون همه حجمم به باد رفت! 

بازیگر نقش اول زن برام آشنا بود، الان فهمیدم اوک نیو بوده! که چندان خوشم نمیاد ازش! ولی از جانگ ایل وو خوشم اومد! خدایی این کره ای ها گاها تیپای عجیب و غریبی می زنن. حالا با پوشیدن کفش اسپورت؛ کتونی با کت و شلوار تا حدی کنار اومدم ولی خدایی اینو ببینید آخه! :/ 0_o تازه اینجا با یه کت معمولی و کوتاه پوشیده! عکس دیگه ی پیدا نکردم! خودتون کتشو بلند تصور کنید :/

۹۸/۰۴/۱۶
مهناز

نظرات  (۶)

عالللللى

پاسخ:
چی عالی؟! :)
وای تیپش چقد بده.
چقد دلم واسه فیلم کره ای تنگ شده
پاسخ:
برای من بیشتر خنده دار بود :))) اصلا با اون یکی لباس بلندش خیلی یه جوری بود!
یه سریال خوب دانلود کن ببین ؛)
من یک ربات نیستمو دیدم. چقدر خوب بود پاییز.
مینی سریال بود ؟ چه جوری اخه ۲۰ قسمت ۱۰ دقیقه ؟!
جین سه یون ( اوک نیو ) اصلا بازیشو دوست ندارم گلی در زندان برای همین ندیدم ! 
چقدر خوبه که می تونید نقد کوتاهی از یه فیلم و سریال ها تون بنویسید منم دارم سعی میکنم هعی ! امیدوارم موفق بشم 
پاسخ:
بلی. هر قسمتش 10 دقیقه بود!
حس می کنم تو خیلی از سکانسا خیلی حس نمی گیره. نمی دونم! بازیش تو اوک نیو باز قابل قبول تر بود!
نقد که نه. فقط چیزایی که حس می کنمو می نویسم. حتما موفق می شیید ؛)
آخ. من یک ربات نیستم و خیلی دوس داشتم :)

پاسخ:
منم. خیلی چسبید.
۲۲ آذر ۹۸ ، ۱۴:۵۸ چوی زینب دمدمی

من هم ازجانگ ایل ووخوشم میادهم جین سه یون:)))فکرکن باهم فیلم بازی کنن😄😍😜

پاسخ:
نمی دونم! شاید ببینی خوشت بیاد چون بازیگرای مورد علاقه ات هستن ولی سریال ضعیفی بود.
۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۴:۲۵ چوی زینب دمدمی

بازیگرای موردعلاقه م که نیستن فقط ازشون خوشم میاد!

سریالای کره ای زیاددوست ندارم مخصوصاکه میگی ضعیفم هست😂پس نمیبینمش!

پاسخ:
پس اینطور :)
به جاش می تونی فیلم و سریال های بهتری ببینی ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">