شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ق.ظ

بیاین داژبال، بازی کنیم :/

می دونستین به وسطی می گن داژبال؟! من نمی دونستم!

0_O

۹۸/۰۴/۱۶
مهناز

نظرات  (۶)

داژ بال؟؟؟ فارسی که نیست؟ 
پاسخ:
نه ! مثل فوتبال و بسکتبال و ... واژه اش فارسی نیست! اونجوری که من فهمیدم این بازی فقط مال ایرانیا نیست. تو خیلی جاها بوده ولی با تفاوت تو قوانین و اینا!
آره :دی
وقتی فهمیدم خیلی تعجب کردم :))
پاسخ:
پس می دونستی!
مثل من!
کجاییا؟ داژ ینی چی آخه؟ :/
پاسخ:
 نرفتم خیلی دقیق راجع بهش بخونم ولی فدراسیونم داره گویا و فکر می کنم یک واژه ایه مثل فوتبال و...
 اگه اشتباه نکنم یه جا خوندم به معنی نگه داشتنه!
آقا رفتم سرچش کردم :))
dodgeball هست، dodge یکی از معنیاش جاخالی دادنه :)
پاسخ:
باریکلا :)
چه فعال :) مرسی بابت اطلاعات.
قشنگ مشخصه اون همکلاسیتو بد عادت کرده بودی :)
نگرفتم منظورتو :))
پاسخ:
منظورم همگروهیت بود :دی کل کارا رو دوش تو بوده؛ اونم چون می دونسته حتما کار رو به سرانجام می رسونی، از تنبلی هیچ کاری نمی کرده!
آهان آره. تازه من خیلی سعی می‌کردم کارو به سرانجام نرسونم :))
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">