شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۲ ب.ظ

دو فیلم هندی باقیمانده!

paa 2009: خیلی ناراحت کننده است که این فیلم انقدر مهجور باقی مونده که یه زیرنویس فارسی براش پیدا نمی شه. اگه خواستید دانلود کنید دو زبانه دانلودش بکنید و اونجاهایی که دوبله نشده رو با زیرنویس انگلیسی تماشا بکنید. حیف من دو زبانه اش رو دانلود نکرده بودم :( دوبله فارسیش خوبه. طنزش قشنگ دراومده. این فیلمو قبلا تو تلویزیون دیده بودیم و تماشاش یه جور خاطره بازی بود. حالا داستانش: دو نفر عاشق هم می شن و دختر باردار می شه؛ پسر بچه رو نمی خواد و دلش می خواد تو کاری که می خواد واردش بشه موفق بشه بنابراین دختر میذاره می ره و بچه رو نگه می داره؛ بچه به دنیا میاد ولی به یک بیماری نادر به اسم پروجریا (پیری زودرس) دچاره که در واقع یه جور جهش ژنتیکیه! این بچه ها عموما تا سیزده چهارده سالگی می تونن زنده بمونن و آرو دوازده سالگی رو رد کرده...

خیلی فیلم قشنگ و غم انگیزیه. کی اولش می تونه حدس بزنه که آرو همون آمیتا باچانه :/ فقط دقیق که بشی چشماش لوش می دن. آمیتا تو این فیلم پسرِ پسرش آبیشکه! و اگه ماجرای این بیماری نبود می گفتم می خواستن در رابطه با ااستفاده از اون چیزی که آبیشک اون اواخر جلوی دوربینا اعتراف کرد، فرهنگسازی بکنن :/ تیتراژ ابتدایی بسیار جالب و متفاوته... جایا همسرِ آمیتا و مادرِ آبیشک اسم تمام عوامل فیلم رو می خونه و در واقع تولید کننده فیلم هم خودشونن.

                    

Heartbeats 2017: اونایی که رقص و بالاخص هیپ هاپ دوست دارن دستا بالا! برید ببینینش ولی باید بگم که برا اینم یک! دونه زیرنویس فارسی پیدا نکردم. شاید یه روزی برا تمرین انگلیسی، خودم دست به کار شدم. فیلم جالبیه به شرط اینکه رقص دوست داشته باشید. و اما داستان: یه خونواده آمریکایی برای یه جشن عروسی به هند دعوت می شن. دختر خانواده یه دنسر هیپ هاپه که خونواده اش با این کارش مخالفن. اونا به هند میرن و دختر اونجا با گروه رقصی همراه می شه که برای رقص جشن عروسی تمرین می کنند و خب با سرگروه اون گروه یه احساساتی رد و بدل می شه... قیافه دخترک رو خیلی دوست داشتم. بسیار زیبا بود. پسرک فیلم هم همینطور. این صحنه پایین یکی از چشم نوازترین سکانس ها ی فیلم بود.

رو یکی از پوسترای فیلم نوشته: Every beat brings them closer 

   

۹۸/۰۴/۱۳
مهناز

نظرات  (۴)

۱۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۲۶ پرتو کیانی
فکر کنم از تلویزیون دیدمش...
جالبه😊
پاسخ:
حدس میزدم خیلی هاتون دیده باشینش :)
آره از اون فیلمای قشنگه.
اون اولی رو درست متوجه نشدم. یعنی فیلم بر اساس زندگی واقعی آمیتا پاچانه؟ 
وای هندیا تو رقص فوق العاده ان، من عاشق این هماهنگیشون تو رقص دسته جمعی‌ام. 
پاسخ:
نه نه. شاید من بد توضیح دادم. آمیتا باچان نقش اون پسربچه بیمار رو بازی می کنه و نقش پدرش تو این فیلم رو پسر واقعی خودش آبیشک باچان بازی می کنه.
وااااااای منم منم. خیلی خوبن.
اولی رو از تلویزیون دیدم ولی یادم نیس ...
رقص هندی خیلی خوبه هندیا خیلی پر انرژی و خستگی ناپذیرن من عاشق این اخلاقشونم... حداقل توی فیلمها و زندگی نامه هاشون این طور به نظر میرسه..
پاسخ:
اوهوم. اکثرا فیلماشون با رقص و آواز  همراهه ولی جدیدا کم تره شده یا به شکل دیگه ای نشونش میدن!
۳۱ تیر ۹۸ ، ۲۳:۴۲ مهشاد قیصری
خیلی دوسش داشتم...هرچند اشکمو دراورد....نمیدونستم ارو امیتا باچانه...مرسی☺
پاسخ:
اوهوم؛ داستان غم انگیز و در عین حال جذابی داره.
:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">