شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۰ ب.ظ

:///

معلوم نیست باغچه کوچک حیاط چه محصولی بار خواهد آورد :/ باید منتظر بود و دید!

۹۸/۰۴/۱۳
مهناز

نظرات  (۳)

یه عالمه بذر مختلف کاشتی توش؟
پاسخ:
نه! بذر خیار بوده گویا ولی الان اون میوه ای که بار آورده شبیه خیار نیست! اول سبز بود الان تقریبا زرد شده. بیشتر می خوره خربزه باشه! حالا باید منتظر بمونیم تا یه کم دیگه رشد بکنه بفهمیم دقیقا چیه!
اگه خیار کاشتین خیار میده دیگه😶 
مگر اینکه خربزه کاشته باشین
پاسخ:
:) بذرشو خودمون نداشتیم و به اسم بذر خیار خریدیم ولی یا خیار خاصیه یا اصلا خیار نیست! باید دید.
روز قلم مبارک خانوم ِ فرهیخته..
عاشقتم:)
پاسخ:
این روز رو من باید بهت تبریک می گفتم نگارِ جان. بر تو مبارک تر باشه.
من بیش تر ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">