شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۸ ب.ظ

tumhari sulu/ 2017

داستان درباره زنی متاهل به نام سولوئه که پدر و خواهرهاش مدام تحقیرش می کنن اما اون اصلا به این صحبت ها توجهی نمی کنه و ادامه می ده! سولو مصمم تر از این حرفاست. (این اخلاقشو دوست داشتم!) بعد سعی می کنه یه شغل برا خودش دست و پا بکنه و پاش به یه دفتر رادیویی می رسه...

حالا جدای از اینکه کارش یعنی در واقع اونجوری که قرار بود کار رو پیش ببره دوست نداشتم و مطابق با فرهنگ ما هم نیست و حتی پذیرشش برای یه هندی هم راحت نیست اما ویدیا بالان بی نهایت خوب نقشش رو بازی کرده بود و بسیار بامزه بود. کلی باهاش خندیدیم و حالمون خوب شد. ولی چقدر ویدیا تپلی شده. تو این فیلم منو یاد یکی از همکلاسی های دوره دانشگاه مینداخت. اون مدیر ایستگاه رادیویی هم خیلی شیک لباس می پوشید! کلا از اون فیلمائیه که نگهش می دارم و دوست داشتنی بود. دیگه فقط دو تا فیلم هندی مونده که ببینیم! حالا از اونایی که خوب نبودن هم خواهم نوشت! بذار ببینم اون دوتا جزو کدوم دسته میشن. اصلا فکر نمی کردم تو فیلم هندی هایی که دانلود کردم دسته بدها به خوب ها بچربه! موقع دانلود این فیلم تردید داشتم ولی چون شخصیت اصلی یه خانوم بود، گفتم حالا بزنم ببینم چی می شه و خوشحالم از انتخابم! هندی ها هم دیگه داستان هایی می سازن که محورشون یه خانومه :) و خب پیشنهادش می کنم.

اینم یه آهنگ شادِ گوش نواز از همین فیلم. در واقع آهنگشو گذاشتن و زن و شوهری با هم رقصیدن و ادا در آوردن :دی

یه جایی از آهنگ می گه: ملکه من باش. منم شاه جهانت می شم و یه تاج محل دیگه برات می سازم :)

دریافت

                

۹۸/۰۴/۰۹
مهناز

نظرات  (۴)

پس بالاخره دستت به حذف فیلما رسید D: 
پاسخ:
آره. سعی کردم این کارو بکنم. شاید اگه اینجا نمی نوشتمش انجامش هم نمی دادم! البته فعلا بدا رو حذف می کنم! گاهی معمولی ها رو هم نمی تونم! حالا قدم به قدم ^_*
۱۰ تیر ۹۸ ، ۰۱:۰۹ پریسا سادات ..
به نظر جالب میاد..:)
پاسخ:
اوهوم :)
اسمشو یادداشت کردم
این دفعه مصمم از اندک تابستون استفاده کنم و خودمو با فیلم و کتاب واینا خفه کنم:دی
پاسخ:
امیدوارم لذت ببری و بعدش اسممو به نیکی یاد کنی :دی
:)) تابستون لذت بخشی داشته باشی.
مشتاق شدم ببینمش.
چقد دلم فیلم میخواد
پاسخ:
امیدوارم خوشت بیاد! جدای از کارش خیلی بامزه بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">