شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ق.ظ

Hadi bir konuş melodini duyayım، Gülümse gecemden karanlık kaçsın

 

دریافت   

+ ترجمه عنوان: حرف بزن تا ملودی صدات رو بشنوم... بخند تا تاریکی از شبهام ناپدید بشه.

 

۹۸/۰۴/۰۲
مهناز

نظرات  (۲)

زده به سرم برم یه کم ترکی استانبولی یاد بگیرم. (در حد چهارتا لغت، همون‌طوری که پارسال آلمانی یاد گرفتم :دی)
پاسخ:
خیلی هم عالی :)) همون چهارتا لغتم غنیمته ؛)
اقاخو من دلم اب میشه تو هی ازینا میذاری
مهناز نمیخوای ب من مثلا ترکی یاد بدی؟:)
پاسخ:
امروز بعد از پستِ یه آهنگِ دیگه گفتم شاید این آخریش باشه چون انگار خیلیها دوست ندارن ولی اینجوری که می گی بازم بذارم پس!
آموزشو از کی شروع کنیم؟ ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">