شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ب.ظ

Kabhi Alvida Naa Kehna (Never say goodbye) /2006

        

اوایل فیلم تو یه سکانسی گفته می شه: هرگز نگو خداحافظ؛ با گفتنش امیدها برای دیدار دوباره می میرند!

داستان فیلم راجع به ازدواج هاییه که موفق نبودن و همین باعث به وجود اومدن روابطی خارج از چهارچوب ازدواج می شه.  خب همون طور که متوجه شدید فیلم راجع به خیانته. افرادی که به واسطه شرایط مشابهی که دارن به هم نزدیک می شن!

 این فیلم تو اون سال دومین فیلم پرفروش هند تو خارج از هند بوده. همه بازیگرا نقششون رو فوق العاده بازی کردن و با این که فیلم مال خیلی سال قبله اما تازگیش رو حفظ کرده. نقطه ضعف فیلم شاید همون پایان تا حدّ زیادی هندیش باشه ولی در کل فیلم خوبی بود. هر چند نقش آمیتاباچان یه جوری بود. از شاهرخ و آبیشک هم انتظارِ قبولِ بازی تو بعضی سکانس ها رو نداشتم!!! هنوز که هنوزه از صحنه های نامناسب فیلم تو شوکم! فیلم هندی و این صحبتا! فیلم حدودا سه ساعته و یک ساعت ابتداییش رو فقط خندیدم بی نهایت بامزه بود. البته خیلی وقتا شوخیهاش مناسب هم نبود.

۹۸/۰۳/۳۱
مهناز

نظرات  (۷)

پس این همونه. آره واقعا از بعضیا انتظار نمیره جلوی دوربین!!!! من فیلم کره‌ایا رو هم یه دلیلی که دوست دارم همین اخلاقی بودنشونه‌. 
پاسخ:
 :( 
مواظب فیلمای کره ای هم که می بینی باش. تو سریالاشون اکثرا خط قرمزا رو رعایت می کنن ولی تو فیلماشون برعکسه متاسفانه.
یه فیلم چینی به همین اسم هست که فوق العاده قشنگ بود، پیشنهاد میکنم ببینی :)
پاسخ:
مرسی بابت پیشنهادت :) پایانش که بد نیست؟!
خواهش میکنم
با وجود این که فیلم غم انگیز و گریه داریه، پایانش خوبه :)
پاسخ:
خوبه پس. ان شاالله سر فرصت می بینمش. مچکر :)
راستی قدم نورسیده هم بسیار بسیار مبارک باشه :)
اما خب، از الان بگم جعبه دستمال دم دستت باشه :)

ممنونم، سلامت باشی ^-^
پاسخ:
اون که حتما :)
قربونِ شما :)
خیلی برام عجیبه یه فیلم درباره خیانت بتونه بامزه باشه:دی
فک کنم از هندیا این کار بربیاد:دی
پاسخ:
آخه همون اولش که خیانت و این چیزا نبود :) یک ساعت اولش زمینه سازی بود که کل اون یک ساعت خندیدیم بعدش داستان اصلی شروع می شه و تو هی شکل صورتت و حتی رنگ صورتت عوض می شه!
آخه قبلنا اینجوری نبودن!
ولی فیلم تو پرداختن به این بحث به نظرم موفق بود. اینکه چه جوری یواش یواش این اتفاق می افته و چه رفتارهایی یا چه اتفاقاتی می تونه جرقه این اتفاق باشه.
فیلم هایی با موضوع خیانت سعی میکنم نبینم کلا. اعصابمو خورد میکنه



مهناااااااز
خرابکاری رو دیدی؟ اونم هندیه. من تو روبیکا دیدم.
خیلی فوق العاده بود. عاشقش شدم.
پاسخ:
منم دوست ندارم؛ اینم واقعا فکر نمی کردم اینجوری و تا اون حد پیش بره!
فکر کنم یه بار تلویزیون پخشش کرده البته من اون موقع ندیدم. اسم اصلیشم سکسکه است. شاید ببینمش.
آخ. آره ببینش حتما.
انگیزه بده، خوشگل و جذابه
پاسخ:
مچکر بابت پیشنهاد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">