شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ب.ظ

به قدرت افکار ایمان نمی آورید؟!

داشتم یه متن بلند بالا می نوشتم و تقریبا هم دیگه آخراش بود. یه فکری مثل برق از ذهنم گذشت که اگه یهو برقا بره، همه‌ی متن می پره! برقا نرفت ولی این فکر همانا و خاموش شدن مانیتور همان :/

هیچی دست از پا درازتر نشستم خیره شدم به صفحه مانیتور :(

+ چی بگم دیگه! بیان نمیذاره آدم دست و دلش به نوشتنم بره. حتی میهن بلاگِ به اون سادگی هم این امکان رو داره که اگه در حین نوشتن اتفاقی بیفته، متنت چند دقیقه به چند دقیقه خود به خود ذخیره می شه! بیان یه اینم نداره :/

+ بیاورید. به قدرت افکار ایمان بیاورید.

 

۹۸/۰۳/۳۱

نظرات  (۳)

باید دیگه من بعد قبلش تو ورد یا نوت متنت رو بنویسی. میهن بلاگ ذخیره خودکارش منو بااارها نجات داده، ولی این آخرا اونم یهو میرفت میگفت خطای نرم افزاری. بیان هم داغون شده الان. اصلاً به بلاگای ایرانی دیگه امیدی نیست. باید کم کم بریم سمت وردپرس و دامنه‌ی شخصی.  بعد تازه من فهمیدم بیان اجازه‌ی ایجاد بیشتر از ۵ تا صفحه مستقلو نمیده! میهن بلاگ خیلی ازین لحاظا خوب بود. حیف که دیگه ساپورتش نمیکنن انگار. 
پاسخ:
اوهوم باید همین کارو بکنم. 
آره راست می گی منم دیگه احساس امنیت نمی کنم اینجا. قبل از اینکه بیام بیان یکی بهم گفت که بیا من برات یه سایت درست می کنم همه چیشم دست خودته دیگه احساس نگرانی نمی کنی ولی من واقعا سختم بود. الان اگه هیچ وقت ن امکان بک آپ گرفتن فراهم نشه و یهو همه چی از بین بره. حس می کنم نمی تونم دیگه شروع دوباره ای داشته باشم :(  نگرانم.
راجع به صفحات مستقل هم نمی دونستم. چه بد :/
ایمان میاوریم:دی

البته من تو میهنم خیلی وقتا شده بود بنویسم یهو بپره همش و هیچی به هیچی:(
پاسخ:
:)
آره ولی تو میهن مثلا ده باری که متن بنویسی و کامپیوتر یهو خاموش شه شاید یکی دو بار هم چی بپره ولی اینجا اگه این اتفاق بیفته همش می پره :)
وای مهناز :))) من یه مدلی ام که انقد این اتفاقا که افتاده حرص خوردم، تا همچین چیزیمیاد به ذهنم یه کپی میگیرم از متن.
البته کامپیوتر یهو خاموش شه کپی ات چندان به درد هم نمیخوره . چون تو کلیپ بورد، همه چیزایی که کپی کردیم و نگه نمیداره که. مگر اینکه یهو سایت بسته شه، سر که بزنی دوباره تایپ نکنی دیگه. یکدفعه پیست کنی
پاسخ:
کار خوبی می کنی.
درست می گی.
منم دیگه چند دقیقه به چند دقیقه ذخیره می کنم. هر وقت که یادم میفته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">