شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۶ ب.ظ

Anthem Of The Heart/ 2015

انیمه ای زیبا درباره قدرتِ کلمات. درباره گفتگو و لزوم بیان و ابراز احساست درونی! راجع به دختری که از سالها پیش دیگه حرف نمی زنه....قشنگه و پیشنهاد می کنم ببینیدش. یه جورایی شبیه انیمه "صدای سکوت" بود ولی جذاب و تماشایی.

«بسه... بس کن!... یه جوری به مردم نگو "گم شو" انگار چیز مهمی نیست...هیچ وقت... هیچ وقت...هیچ وقت نمی تونی حرفایی که می زنی رو پس بگیری... حتی اگه بعدا پشیمون شی، نمی تونی پسشون بگیری

این آهنگ رو خیلی دوست داشتم و ساعتها دنبالش گشتم تا یافتمش  ولی چون تو لحظات حساسِ انیمه خونده می شه، نمی دونم پیشنهاد کنم قبل از دیدن انیمه گوشش کنید یا نه! انتخاب با خودتون ولی به نظرم اگه انیمه رو خواهید دید، بذارید تو حینِ دیدنِ انیمه گوشتون رو نوازش بکنه.

 


دریافت

فیلمش هم ساخته شده با اقتباس از همین انیمه ولی چون درجه بندیش R هست، برای دیدنش دچار تردید شدم. کسی از شما دیده فیلمشو؟!

۹۸/۰۳/۲۳
مهناز

نظرات  (۳)

۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۳ روناک رخساری
چقدر خوب بود این پستت
پاسخ:
:)
🌹
پاسخ:
:)
فک میکنم این ازوناس ک لازمه دید!

پاسخ:
آره از اون قشنگاست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">