شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ق.ظ

The wolf children/ 2012

داستان درباره هانا دختر جوانیه که عاشق یک گرگینه می شه و باهاش ازدواج می کنه بدون اینکه به این فکر بکنه که بچه هاش هم ممکنه گرگینه بشن! یوکی (برف) و آمه (باران) به دنیا میان و ...

یکی از جذابترین انیمه هائیه که تا به حال دیدم. انیمه ی فانتزیی که داستانش رو درست و خوب روایت می کنه و با وجودی که حدودا دو ساعته اما به هیچ وجه کسالت بار نمی شه و لحظه های لذت بخشی رو براتون به وجود میاره! و درسته پایانش می تونست لذت بخش تر باشه ولی به اندازه کافی لذت بخش بود. تو تیتراژ پایانیش یه آوازی می خونه که آدم حس می کنه یه آواز فولکلوره! و اینم بگم که اون کوچولوها خیلی بامزه بودن. نمی خوام هیچ چیز اضافه دیگه ای بگم. خلاصه کلام اینکه به شدت توصیه اش می کنم.

دوباره نسخه اشتباه رو به جای زبان اصلی دانلود کرده بودم و دوبله انگلیسی بود :/ (گیج می زنم!) 

     

۹۸/۰۳/۱۳
مهناز

نظرات  (۱۵)

نسخه‌ی اصلی هم باشه با زیرنویس می‌بینی دیگه؟ 
پاسخ:
آره چون ژاپنی بلد نیستم :دی    فقط یه اوهایو می دونم به ژاپنی یعنی چی یه اوریگاتو :)
بالاخره همونطور که دوبله فارسی با نسخه اصلی فرق می کنه از لحاظ انتقال حس. احتمالا دوبله انگلیسی هم با زبان اصلی فرق داشته باشه. 
ولی کلا من حس نکردم زبانش اصلی نیست ؛)
خب فک کنم این اولین انیمه‌ایه که قراره ببینم D: بعد از فوتبالیستا البته. ببینمش تو وبم میگم نظرمو
پاسخ:
چقدرررر خوب. امیدوارم لذت ببری و یه جوری نباشه که از انیمه دلزده بشی  ؛)
در هر صورت منتظرم نظرت رو بخونم!
یعنی بابالنگ درازو ندیدی؟! اونم انیمه است!
زبان اصلی؟؟؟؟؟ژاپنی بلدی؟یه بار زبان ژاپنی گوش دادم ولی بدون زیرنویس انگللیسی به سختی متوجه می شدم.به جز کلمه های رایجشون دیگه چیزی نمی فهمیدم. ^_^
پاسخ:
نه ژاپنی بلد نیستم. انگلیسیمم حتی در حد خیلی خیلی متوسطه :))
هر فیلمی رو به زبان اصلی دانلود می کنم و با زیرنویس فارسی تماشا می کنم ^_*
به همین سادگی :)
چرا دیدم، اون و انشرلی ، هایدی، حنا و اینجور کارتونا. ولی فک میکردم به اونا نمیگن انیمه. انیمه تو ذهنم فقط کارتونای اغراق دار که دهنشون یهو باز میشه چشاشون شیش برابر میشه بود D:

خب اینو دیشب دیدم. اولش زیاد جذبم نکرد فک میکردم فقط قراره همینجوری فقط از شیطونیاشون بگه ( هرچند عاشق اون صحنه ای شدم که دختره میومد میگفت اینو میخوام میخوام میخوام بعد میرفت گرگ میشد D:) ولی از نیمه ی دومش خیلی جذاب تر شد. نمیتونم بگم خیلی خوشم اومد، ولی خوب بود. پایانش هم زیاد خوشم نیومد، به نظرم خیلی یهویی تموم شد و سر و تهش رو هم آورد. با اینکه دختره راوی داستان بود ولی از سرنوشت دختره چیز خاصی نشون نداد. 

و اینکه این زیرنویس فارسی ای که من گرفتم چقد مزخرف بود D: اون انگلیسی یه چیز دیگه میگفت این فارسی یه چیز دیگه مینوشت. امیدوارم زیرنویسای ژاپنی به فارسی رو هم اینجوری تو پاچه مون نکنن 

در کل ممنون از پیشنهادت و حتماٌ باز هم انیمه خواهم دید انشالله
پاسخ:
:))))) پس خدا رو شکر که تصورت عوض شد.
دختره خیلی شیطون بود برعکس پسره. یه سکانس بامزه هم اونجاش بود که پسره هی از مادرش می خواست تسلّیش بده :)))
ولی برای من هر دو نیمه جذاب بود. اینکه مادره چطوری کنار اومد و همینطور بقیه اش و اتفاقات مربوط به هر دو بچه ؛) درسته به نظر منم پایانش سریع جمع بندی شد ولی بالاخره راه ها مشخص شد و مهم هم همین بود! سرنوشت دختره  هم مشخص بود دیگه! فقط آدم دلش می خواست دوباره ببیندشون.
پس تو هم دوبله انگلیسی رو دانلود کردی؟! :دی زیرنویس منم همین شکلی بود! اونجا مشکل پیش میاد که دیالوگای اصلی خوب ترجمه نشه ولی اینجا فکر می کنم خیلی مشکلی نداشت!
قابلی نداشت. چقدر خوب :)
گیج شدم شد سه تا انیمه؟
پاسخ:
هان؟! 0_O
منظورت اینه می خوای سه تا انیمه ببینی؟!
آری این گرگه رو دیدم البته😊 تو همین فاصله 
پاسخ:
خب چطور بود؟!
خوشگل بود ولی تهش خیلی حول حولی جمع شد😑
پاسخ:
آره سریع جمع شد ولی آدم می گه خب دیگه قرار بود چه اتفاق خاصی بیفته مثلا!؟
اینقده خوشحال شدم دیدم معرفی انیمه هم میذارین :)))
پاسخ:
:)))
همیشه شاد باشین.
امیدوارم این معرقی ها به دردتون بخوره ؛)


ا جالب احتمالا کامنتم نیومده😑 خوب بود یه جاهاییش با مزه بود اما آخرش و جمع کرده بودن.
پاسخ:
نه اومده. فقط من اینجا نبودم که تائید کنم ؛)
این خعلى محشررررھھھھھھ
سسسسسللللللامممم خوبببببى؟بالاخرھ وب زدممممممممم^^


پاسخ:
موافقم :)
سلام. قربونت. تو خوبی؟ وب نو هم مبارک باشه عزیزم :)
سلام
ممنون^^
ببخشید دیر سرزدم!

پاسخ:
سلام.
قربونت. هر وقت دلت خواست سر بزن. چه دیر باشه چ زود به زود. قدمت سرِ چشم :)
ب وبلاگ ماھم سربزن اگ خاستى^^

پاسخ:
چَشم :)
:دى
^^

پاسخ:
:)
آخ جون انیمه ^_^
بیا بیشتر اینمه معرفی کن :) من انیمه‌دونیم ته کشیده این روزا 
پاسخ:
فکر نمی کردم تو هم انیمه دوست داشته باشی؛ به به :)
اتفاقا یه چند تا دیگه مونده تا ببینم. می نویسم راجع بهشون. حالا این یکی رو ببین؛ ببین سلیقه هامون با هم جوره؟
+دلمان برایت تنگ شده بود.

درمورد اینم نوشتم :")

ولی هنوزم هزاران انیمه هست که ندیدم :/

پاسخ:
آه بچه‌های گرگ🥺
منم هزاران هزار فیلم و سریال و انیمه و انیمیشن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">