شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۷ ب.ظ

From Up on Poppy Hill/ 2011

           

به نظرم نمی شه این انیمه رو دید و دوستش نداشت. یه نقدی خوندم که می گفت به خاطر عدمِ پرداختِ عمقیِ شخصیت ها، کسالت بار بود! شاید با قسمت اول حرفشون موافق باشم اما برایِ منِ مخاطبِ عادی، کسالت بار نبود. اتفاقا جزء دو انیمه خوبی بود که این مدت تماشا کردم. خلاصه که خوشحالم دیدمش. البته من فکر می کردم نسخه دو زبانه رو دانلود کردم ولی دوبله فارسی بود! و اتفاقا دوبله بسیار بسیار دلنشینی داشت. بخصوص تو دوبله ی آهنگهایی که می خوندن، فوق العاده بود. واقعا دست مریزاد بهشون و فقط دو یا سه سکانس چند ثانیه ای حذف شده بود که اونم حقیقتا چیز خاصی نبود! 

داستان هم تو یه دهکده زیبا اتفاق میفته. دختری که پدرش رو در جنگ ( گویا جنگِ بینِ دو کره!!؟) از دست داده، با پسری آشنا می شه که بعد از مدتی اون پسر با دیدن یه عکس سعی می کنی اندکی از دخترِ داستان(یو) فاصله بگیره...

امان از اون آهنگ تیتراژ پایانی؛ بی نظیره. از اون آهنگائیه که آدم دوست داره فقط برا خودش نگه داره! ولی با هم بشنویم :)

 

دریافت

+آهنگ رو از یه سایت خارجی پیدا کردم و به خاطرش مجبور شدم عضو شم و باز دانلود نشد و رفتم تو Source صفحه اش و بالاخره دانلودش کردم. آدم اون چیزی رو که یاد گرفته باید یه روزی استفاده اشم بکنه دیگه :) و بعد از اون، نوبتِ  خنده هایی بود که همراهش چشمای آدم برقِ خاصی می زنه  :)))

 

۹۸/۰۳/۱۲
مهناز

نظرات  (۲۰)

چه اهنگ قشنگیهههه
میشه لطفا لینک کنی بشه بشه دانلود کرد
پاسخ:
اوهوم :)
اگه روی اون سه نقطه کنار آهنگ کلیک می کردی و بعد می زدی رو دانلود، دانلود می شد.
ولی الان درستش کردم و می تونی راحت تر دانلود کنی ؛)
مرسی عزیزم دانلود کردم :)
اون سه نقطه واسه من نمیاد.
پاسخ:
خواهش می کنم. قابلی نداشت ؛)
نمی دونستم! شاید به خاطر تفاوت مرورگرها باشه!
آهنگش که قشنگ و آرام بخشه
به نظر میاد خودش هم خوب باشه
کره ی جنوبی و شمالی جنگ رو نمیدونم ولی همیشه با هم درگیری دارن
پاسخ:
:)
یه مدتی با هم درگیرِ جنگ بودن و حتی آخرش هم هیچ صلح نامه ای امضا نکردن و فقط  هر دو از جنگ کنار کشیدن و کوتاه اومدن! و چون اون صلح نامه رو امضا نکردن انگار از یه لحاظی روی کاغذ درگیرِ جنگن!
درود بر تو ای مهناز بانو😍😍
پاسخ:
درود بیشتری بر خودت :)))
دیدی انیمیشنو؟!
ریتم آهنگه من و برد به روزای دور...
پاسخ:
امیدوارم خاطره های خوشی رو به یادت آورده باشه.
هنوز فرصت نکردم امروز و فردا که سرم خلوت تره میبینم🌹🌹
پاسخ:
ان شا الله :)
امیدوارم فقط نخوره تو ذوقت!
چقدر آهنگش خوشگل بوووود *__*
منم عاشق انیمه اشم، یه روند روزمرگی خیلی دلنشین رو نشون میده :)
فقط من درست نفهمیدم آخرش چی شد..
پاسخ:
:)
اوهوم. درسته و با این حال خسته کننده نمی شه.
چرا خب؟!
خطر اسپویل:
خواهر و برادر نبودن دیگه!

با این که نزدیک به چهار سال یا شاید هم بیشتر یکی از مخاطبان پر و پا قرص انیمه هستم هیچ انیمه ای چنین اهنگ دلنشینی نداشت که ادمو اروم کنه. حتی خود داستانم مثل اهنگ اهسته و دلنشین تموم شد.  

پاسخ:
آهنگش واقعا خیلی دلنشینه.
به نظرم اگه انیمه «سرود قلب» رو ندیدید اونم ببینید.  آهنگ قشنگی داره.

سلام . انیمیشن های هایائو میازاکی فوق العاده است کارگردان این انیمیشن گورو میازاکی پسر هایائو میازاکی هست . نویسندگی اش هم خود هایائو میازاکی به عهده گرفت وقتی دست هایائو میازاکی به انیمه بخوره اون انیمه طلا میشه 

من عاشق آهنگ پایانی این انیمه هستم . دختره یه طوری میخونه که وقتی گوش می کنی انگار توی یه دنیای دیگه هستی . نیازی هم به میکروفون و باند هم نداره ‌‌‌‌صداش خیلی زیبا است 

پاسخ:
سلام.
راستش من خیلی هایائو میازاکی رو دوست ندارم ولی واقعا یکی از بزرگای این حوزه است. مثلا من با شهر اشباحش خیلی نتونستم رابطه خوبی برقرار بکنم! 
چند تا اثر دیگه اش رو هم دیدم و همگی داستان خوبی داشتن ولی برای من از یه جایی به بعد کسل کننده می شن!
بله آهنگ پایانیش خیلییی زیباست من یه مدت خیلی گوشش می کردم.

نظر من برعکس شما است . انیمیشن هایی مثل شهر اشباح . شاهزاده مونونوکه . قلعه متحرک هاول . پونیو . برفراز تپه شقایق اینا بهترین انیمیشن های تاریخ ژاپن هستن که آقای هایائو میازاکی کارگردانی این آثار رو به عهده گرفته . خب باید  به دیدن انیمه های ژاپنی علاقه داشته باشید . کسانی که اهل دیدن انیمه های ژاپنی هستن می فهمن که من چی میگم . فروش انیمه های ژاپنی حتی از فیلم های سینمایی ژاپنی بیشتره . مثلا انیمیشن های شرکت دیزنی . پیکسار و دی سی اصلا با انیمیشن های سینمایی و سریالی ژاپن قابل مقایسه نیستن . انیمه  های ژاپنی نهایت داشتن احساس رو بهتون معرفی می کنه اما انیمیشن های آمریکایی همه فانتزی هستن . از شما متشکرم 💜💛💚💗💖💕💓❣💟💞💝

پاسخ:
خب من به دیدن انیمه ها علاقه دارم :) ولی این آثار جزو انیمه های محبوبم نیستن :دی البته به غیر از بر فراز تپه شقایق.
بله حرفتون رو قبول دارم انیمه ها عموما خیلی عمیق هستند و حرف های زیادی برای گفتن دارن ولی همه انیمیشن های آمریکایی هم فانتزی نیستن.
منم بابت کامنتاتون و وقتی که گذاشتین ممنونم.


ممنون. باناامیدی اومدم تو گوگل ولی خیلی زود پیداش کردم. تو بلاگ شما. ممنون

پاسخ:
احتمالا منظورتون آهنگش بوده :) 
خدا رو شکر که اینجا به چراغِ امیدتون، نور بخشید ^_^

واقعا آهنگ زیباییه. من همه ی آهنگ هایِ انیمه ها رو دارم. عالی هستن. خیلی زیاد!

پاسخ:
درسته.
چقدر خوب. منم اونایی که دوست دارمو دانلود می کنم.

ببخشید شما توی متنتون نوشتین جنگ بین دو کره منظورشون بوده  پس ژاپن برای چی درگیر بوده؟!

پاسخ:
اگه اشتباه نکنم آمریکا از طریق ژاپن توی جنگ دو کره دخالت می کرده!

انیمه فوق العاده ای بود ممنونم بابت اینکه دانلود اهنگ رو در اختیار گذاشتید^^ چطوری میتونم معنی اهنگشو پیدا کنم... من نتونستم پیدا کنم:(

 

پاسخ:
خواهش می کنم ؛)
نمی دونم. فکر می کنم توی زیرنویس انیمه اش باشه.

خیلی قشنگه

ممنون

پاسخ:
:)

انیمه خیلی قشنگی بود و ممنون بابت قرار دادن آهنگش 

فقط یه چیزی میشه آخر انیمه رو کامل بگید چی شد ؟؟من نفهمیدم

پاسخ:
خواهش می‌کنم :)
دو تا شخصیت اصلی خواهر و برادر نبودن.

خیلی زیباست این اهنگ (: خیلی خیلی خیلی زیباست (: مرسی که گزاشتین♡

پاسخ:
همینطوره :)
خواهش می‌کنم❤️

 *گذاشتین با ذال

واقعا یه فکری باید برای املای فارسیم بکنم*-*

 اینو یادم میمونه (ذ)

پاسخ:
برای همه‌امون پیش میاد :)

خیلی هم عالی :))

اینکه انیمه هایی مثل شهر اشباح واااااااقعاااا شاهکارن جای خود دارد اما آدم میتونه اونارو بشینه نگاه کنه و در شگفتی غرق بشه ولی به نظرم خوبی انیمه هایی مثل این و قلعه متحرک هاول اینه که خیلی خوب میتونی باهاشون ارتباط برقرار کنی... 

نظر شخصیه:)

پاسخ:
آره چون این انیمه‌ها داستان ساده‌تری دارن، می‌شه راحت‌تر باهاشون ارتباط برقرار کرد.
مثلا من خودم شهر اشباح رو چندان دوست نداشتم.

:)

عالیه اما یه چیزی توی این اهنگ با بقیه ی اهنگای انیمه ای فرق داره که برام از بقیه ی اهنگا خاص ترش میکنه 

من قبل از اینکه این انیمه رو ببینم اون قسمت اول شروع اهنگ و تو ذهنم برای خودم اونم وقتی بچه بودم میخوندم و خیلی برام عجیب بود که بعد از چند سال همون اهنگ و تو انیمه ی مورد علاقه م گوش بدم.

 

پاسخ:
چه جالب! نمی دونم شاید لیریک این انیمه یا مشابهش رو جایی توی بچگی شنیده بودید که توی ذهنتون هک شده بوده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">