شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ب.ظ

همیشه دوستت داشتم/ 2016

i want to let you know that i love you 

انیمه راجع به تعدادی از بچه های دبیرستانیه که هر کدوم یکی رو دوست دارن اما هیچ کدومشون نمی تونه به اونی که دوستش داره این عشق رو اظهار بکنه... و اونی هم که اعتراف می کنه از ترس پذیرفته نشدن، به طرف مقابل می گه که فقط یه شوخی بود و ازش می خواد که با هم تمرین بکنن تا این بالاخره بتونه به اونی که عاشقشه این عشق رو اعتراف بکنه :/ 

کلا روندِ سریعی داشت و همین جذابش کرده بود. حدودا یک ساعت بود. به عبارتی زیادی طولش نداده بودن و ساده تر اینکه: دوستش داشتم. آهنگاشو نتونستم هیچ کجا پیدا بکنم برا همین می دونم که خیلی سراغ این انیمه خواهم رفت. البته خودشم جذاب بود از حق نگذریم! و یه نکته دیگه اینکه اگه خواستین ببینینش حتما تا ثانیه آخر ببینید. چون ماجرا بعد از تیتراژ هم ادامه داره.

پیامی که داشت از زبون یکی از شخصیت های ناکام می ده.؛ می گه: اگه کسی رو دوست داری بهش بگو. ممکنه قبول کنه و ممکنه نکنه. حداقلش اینه که یه روزی حسرت نمی خوری که چرا نگفتی!

۹۸/۰۳/۱۲
مهناز

نظرات  (۳)

چقدر خووووب میبینمش حتما
پاسخ:
امیدوارم تو هم از دیدنش لذت ببری :)
🌹🌹
پاسخ:
:)
من اونروز تو سایت دانشگاه نشسته بودم، دو تا از پسرا داشتن با هم حرف میزدن، یکیشون اون یکیو نصیحت میکرد میگفت اگه نگی تا آخر عمر حسرت میخوری چرا نگفتی D: بعد اون یکی میگفت میترسم بگم امتحاناشو خراب کنه :)))))))) 
پاسخ:
آخِی چه پر احساس :)
می تونه بذاره برا بعد امتحانا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">