شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ب.ظ

دو انیمه تا حد زیادی معمولی

Hall 2013  ماجرای زوجیه که یکیشون بر اثر یک اتفاق می میره و اون یکی دچار افسردگی می شه. پس برای اینکه حالش رو خوب کنن رباتی با قیافه اونی که از دنیا رفته درست می کنن تا اونو به زندگی برگردونن... خسته کننده بود ولی پایان بی نهایت شوکه کننده ای داشت!

Tamako love story 2014 گویا این انیمه ابتدا سریال بوده و بعد فیلمش رو ساختن! داستانِ دو تا دوسته که از بچگی با هم بزرگ شدن. پسر تصمیم می گیره عشقی که در طی این دوران تو قلبش بوده رو به دختره بگه! پس  می گه اما دختره نمی دونه چه عکس العملی از خودش نشون بده و فرار می کنه :دی سکانس برترش همون سکانسی بود که عشقش رو بهش ابراز کرد. خیلی بامزه بود! ولی باز هم انیمه کسالت باری بود!

۹۸/۰۳/۱۲
مهناز

نظرات  (۲)

یاد اون کارتونی افتادم که پدره روبات پسرش رو ساخت
آستروبات بود چی بود اسمش یادم نمیاد؟
پاسخ:
نمی دونم. فکر می کنم من ندیده باشمش!

جیییییییییییییییییغ باورم نمیشه یعنی اینا رو من قبلا خونده بودم؟؟ :)))

 

هال رو من با حال روحی خیلی بدی دیدم و تونست اشکم رو دربیاره :")

خیلی هم دوستش داشتم :")

پاسخ:
کامنت سین دال که اینو می‌گه :)

غم‌ناک بود واقعا و شوکه‌کننده :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">