شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ب.ظ

اینم یه نوع بیماریه!

کاش اینم یاد بگیرم که فیلمی رو که دیدم و دوستش نداشتم، از روی هارد پاک کنم!!! لعنتی، اصلا دلم نمیاد هیچ فیلمی رو از آرشیو پاک بکنم! 

 

۹۸/۰۳/۱۲
مهناز

نظرات  (۶)

من درمورد دفترهام این طوری ام
چرت و پرت ترین دفتر ها ( مثلا ریاضی یا املای سوم ابتدایی) رو دلم نمیاد دور بریزم 
همش رو نگه میدارم میگم خاطره میشه
واقعا بلد نیستم دل کندن رو !
پاسخ:
این چیزهایی که آدم باهاشون خاطره های خوب داره و اصلا با دیدنشون لبخند می زنه خیلی خوبن.
منم آدمِ دل کندن نیستم.
ولی چیزهایی که به دردِ حتی خاطره سازی و خاطره بازی نمی خورن باید ازشون دل کند و من دارم سعی می کنم که این کارو بکنم! ولی بازم سختمه!
:(  :/
آخ آخ منم همینم! میگم این همه نت خرج دانلودش کردم چرا پاکش کنم :دی
پاسخ:
وااااااااای منم دقیقا اینجوری توجیهش می کنم!
ولی بعد می گم آخه من که دیگه نمی بینمش چرا نگهش دارم :///
به شدت خوددرگیری پیدا کردم تو این مورد!
من از خودم میپرسم آیا قراره این فیلمو بعداً تو یه جمع ببینی؟ اگه اره نگه‌دار، اگه نه پاکش کن. چون خودم اهل فیلمو دو بار دیدن نیستم اصلا
پاسخ:
جدی؟! من ولی بعضی فیلما رو دوست دارم دوباره تماشا کنم :) امروز سعی کردم بر این رفتار وسواسی غلبه کنم و چند تا انیمه ای که دوست نداشتم به زحمت و سعی فراوان حذف کردم :/
۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۱۲ لوک خوش شانس
سلام ،منم دقیقا همین اخلاق رو دارم ،دوست دارم زیاد بشن فقط :)))
پاسخ:
سلام. من این مدت سعی کردم و تونستم چند تا فیلم و سریال رو پاک کنم. شمام تلاشتونو بکنین :)
۲۶ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۲ لوک خوش شانس
آره باید همین کارو کنم آخرش :) 
پاسخ:
هر چی زودتر بهتر :)
منم دلم نمیاد فیلمایی ک دان میکنم پاک کنم:دی
البته اگ زمان بگذره چرا میتونم...
تازه اگ کمبود جا داشته باشی
هرفیلمی پاک میشه
نه فورا ولی حتما:دی
پاسخ:
اوهوم. منم بیشتر به همین علت دلمو یه جوری راضی می کنم که پاکشون بکنم و فقط خوبا رو نگه دارم. اگه یه هارد داشتم همه رو شاید بدون استثنا نگه میداشتم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">