شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۵۷ ب.ظ

نمی دونم!

نمی دونم مشکل از کتابائیه که این روزها می خونم و تا الان نتونستن اونقدرا جذبم کنن! یا از خودمه که زیادی از دنیای کتاب و کتابخونی فاصله گرفتم :/

۹۸/۰۲/۳۱
مهناز

نظرات  (۳)

هر از چندگاهی اغلبمون به چنین راه‌های بسته‌ای می‌رسیم. راهکارش اینه بری سراغ کتاب یا کتاب‌هایی که علاقۀ بیشتری به خوندنش داری. می‌تونه شعر باشه؛ می‌تونه داستان نوجوانان باشه؛ می‌تونه ژانر فانتزی باشه؛ جتی می‌تونه متن کهن باشه. من معمولاً این‌طوری باهاش کنار میام. البته یه وقتایی هم هست که میلی به کتاب خوندن ندارم. نتیجه میشه اینکه همون یکی دو ساعت وقتی که برا کتاب می‌گذاشتم رو می‌شینم فیلم می‌بینم. 
پاسخ:
یه اتفاقات و شرایطی پیش اومد که هشت ماه(حالا یه کم بیشتر یا کم تر) نتونستم هیچ کتابی بخونم البته به غیر از شاهنامه که با یه وقفه سه چهار ماهه دوباره اومدم سر وقتش و باز هم ازش لذت بردم! ولی حس می کنم این چند وقت دوری باعث شد خیلی فاصله بگیرم از کتاب خوندن. از این ور هم وقتی خواستم دوباره شروعش بکنم رفتم سراغ کتابایی که نمی گم بد بودن اما حس می کنم مناسب این زمانِ من نبودن! از یه ور دیگه، مثل حرفی که شما گفتین، حس می کنم هنوز اون میلِ به خوندن برنگشته! نمی دونم! به شدت دارم کُند پیش می رم و یه مشکل دیگه هم اینه که الان نمی دونم دوست دارم چه کتابی بخونم!!!!
فیلم که هر روز می بینم خوشبختانه :) و از این بیشتر بشه فکر کنم دیگه نایی برا چشمام نمونه! :/
ولی خیلی وقت بود نبودینا!
این پزشکای ارتوپد بعد اینکه دست و پات می‌شکنه و خوب میشه، برا اینکه دوباره برگرده به حالت عادی میگن باید یه مدت باهاش کار کنین. کارا و تمرین‌های سبک. :)
بعد این همه مدت یهویی برگردی به دنیای کتاب؟ سخته. آروم آروم تمرین کنین. 
پاسخ:
تعبیر جالب و کاربردی ایه :))
ممنونم بابت این توصیه. یه وقتایی یه بایدهایی رو واقعا نیازه که بشنویم.
پس از همین الان فکر اون کتاب حجیم رو فعلا از سرم به در می کنم و این نصفه رو ادامه می دم. باشد که رستگار شویم!
:)
چی میخونی ؟ D: 
پاسخ:
دو تاشو که معرفی کردم تو پست های پایینی. سومی هم که احتمالا بعدا لو میره :دی
صبور باش فرزندم ؛)
حالا امیدوارم از این به بعد جذابیتش بیشتر بشه! یا من حالِ کتابخونیم بهتر شه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">