شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۱۶ ب.ظ

اعتماد به نفس/ آنیتانایک/ شقایق قندهاری

چون از این کتاب کسی تو  وبلاگش تعریف کرده بود، خوندمش. سطحی و گذرا خوندم اما برای دختران نوجوون فکر می کنم کتاب خیلی مناسبی باشه. تا حدی هم ایرانیزه شده! 

و حسن اکثریت اینجور کتابها هم فونت بزرگشونه که به فکر چشمای مخاطبینشون هستن :) ولی کتابهای خودیار شبیه همن. بنابراین در مورد اعتماد به نفس یکی همینو بخونه فکر کنم کافی باشه! 

  

۹۸/۰۲/۱۱
مهناز

نظرات  (۱)

الان ولی کلا تم کتابای خودیاری به نظر من تغییر کرده. از این سمت که تفکر مثبت داشته باشی و به قله‌های موفقیت برسی و همه چیو درست کنی؛ داره به این سمت میره که خودتو با عیب‌هات بپذیری و قبول کنی که شکست هم جزئی از زندگیه. و من این مدل دومیو بیشتر میپسندم. الان دیدم رو این کتابه نوشته کوتاه‌ترین راه به سوی اعتماد به نفس؛ یکم حس آبکی بودن بهم دست داد. 
پاسخ:
این کتاب هم درست مثل همون چیزیه که گفتی. میگه داشتن اعتماد به نفس دلیلی بر این نیست که اصلا شکست نمی خوری و نخواهی خورد؛ نه؛ شکست ، مشکلات و اتفاقات ناگوار جزئی از زندگیه و داشتن اعتماد به نفس کمک می کنه که با مشکلات کنار بیای و دوباره به زندگی برگردی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">