شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

* Mujhse Dosti Karoge

این فیلم مال حدود 16 سال پیشه ولی با این حال و با وجود گذشت این همه سال، یکی از اون هندی های خوبه بخصوص برای اونایی که فیلم هندی عاشقانه دوست دارن. اینجا عشق مثلثی برعکسه! فیلم راجع به سه تا دوسته که تو کودکی از هم جدا می شن و پسرِ داستان با پدرو مادرش میره یه شهر دیگه و به تینا می گه که برای هم ایمیل بفرستن اما تینا اهل این کارا نیست پس پوجا که راج رو دوست داره به جای تینا و با امضای تینا برای راج ایمیل می فرسته... سالها می گذره و این دوستی عمیق تر شده و راج تصمیم داره که برای چند روز به هندوستان بیاد و...

آهنگ های فیلم خیلی خوب بودن. به خصوص آهنگی که تو یکی از سکانسهای فیلم خونده می شه و همون سکانسیه که من تصویرش رو گذاشتم :) بازی هریتیک اینجا بی نهایت به دلم نشست و بااااااااالاخره بهش ایمان آوردم. خلاصه اینکه به اونایی که فیلم هندی ، عاشقانه و موزیکال دوست دارن پیشنهادش می کنم. من که کلی لذت بردم البته اگه از اون پایانِ اندکی بی مزه و کلید اسراریش بگذریم :)) . پایانش اگه مثل روال خودِ فیلم رئال تر اتفاق می افتاد، بهتر می شد.

* با من دوست می شی؟!

۹۸/۰۱/۳۱
مهناز

نظرات  (۳)

مهناااااااااازززززززز
چقدر خونتون خوشگل شده:)))
چقدر کاغذ دیواری جدیدش بهش میاد
از دلتنگیام نگم برات ک....
بشدت بشدت بشدت دلم تنگ بود
بیشتر باش لطفا...

اون فیلم زامبیه بود؟کره ایه؟
همون روزا ک گفتم میخام ببینمش دان کردم و همجنان نشسته من برم ببینمش:)))
خسته ام فقد میدونی؟
خودم میدونم کم کاری میکنم ..

حالت چطوره دختر؟
پاسخ:
چشمات خوشگل می بینه :)
قربونِ دلت.
من که همیشه هستم. حالا جدای از اون وقفه ها که گاهی دست خودم نیست!
تو هم بیشتر باش ولی.
منتظرش نذار دیگه. برو زودتر ببینش. خوش به حالت که تازه می خوای ببینیش و کیف کنی و هیجان زده بشی :)
ان شاالله که خستگی زودتر جایی رو که اشغال کرده به آرامش و حال خوب و انرژی پس بده. یه کم به ذهنت آرامش بده و همه چیزهای آزاردهنده رو سعی کن از ذهنت بیرون کنی. 
خدا رو شکر خوبم. تو هم خوب و خوش باشی.
برای برطرف شدن ابهامم میگم پوجا زنه یا مرد؟
پاسخ:
 زنه ؛))
کلیپ ترانه های این فیلمو سال ها قبل دیده بودیم و خب گفتیم فیلمشم ببینیم و خوب بود. 
تینا هم پسره رو دوست داره حالا؟ 
خیلی وقته  فیلم هندی ندیدم امیدوارم همین هفته بتونم اینو ببینم 
پاسخ:
تینا از بچگی اصلا اهل دل دادن و قوه گرفتن نیست ولی راج میاد و ... 
حالا که می خوای ببینیش دیگه بیشتر از این لو نمیدم. خیلی خوبه. برای احتیاط یه بسته دستمال کاغذی هم پهلوت باشه ؛) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">