شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۶ ب.ظ

نچ نچ نچ!

دیگه آدم حتی نمی تونه به imdb هم اعتماد کنه! مخصوصا به قسمت parents guideش!

ناجوانمردانه است آقا!
۹۷/۱۱/۱۹
مهناز

نظرات  (۷)

چی میگه اون قسمتش؟ :))
پاسخ:
معنیش تقریبا مشخصه ها :)))
تو اون قسمت می گه فیلم چه سکانس هایی داره که ممکنه باعث بشه فیلمو نبینیم یا تشخیص بدیم که کیا نبینن :)) ساده تر اینکه می شه با خانواده دید یا نه!
که به سرتیترهای! مختلفی تقسیم شده و راجع به همون سکانسای فیلم توضیح می ده... مثلا صحنه ها و حرف های خشن یا مبتذل و ... داره ؛)
چی شده مگه (:
پاسخ:
چیز خاصی نشده ؛) مجبور شدیم هی فیلمو بزنیم جلو فقط!!!!
تازه فیلمه اکشن و بزن بزن بود و منم قبلش چک کرده بودم تو این سایته :/ همیشه این کارو می کنم!
آره حدس زدم خواستم کامل‌تر بدونم :) مرسی. حالا غیرقابل اعتماد شده؟ :))
پاسخ:
قربانت. بلی!!!! اعتمادم ازش سلب شد!!! باید به همون فیلم های pg اکتفا کنم :)
اصلا نه تنها این مورد بلکه کلا نباید به این چار حرفی اعتماد کرد (:
پاسخ:
بله شما درست می گین.
از این به بعد کیه که بهش اعتماد کنه ؛)))))
نمیدونم چی هست ولی اگه میگی قابل اعتماد نیست اعتماد نکن😆
پاسخ:
بانک اطلاعات اینترنتی فیلم ها!
حتما یکم تعریفش از خانواده و تماشای فیلم با خانواده عوض شده !
پاسخ:
البته اونا تا حدودی کلا تعاریفشون متفاوته :)
ولی قبلا هیچ وقت همچین چیزی اتفاق نیفتاده بود و من ندیده بودم چیزی که هست رو دربارش ننویسن و هشدار ندن.
اصلااااااا قابل اعتماد نیست. حتی تو ریتینگ هم من زیاد بهش اعتماد ندارم. 
پاسخ:
دیگه از چشمم افتاده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">