شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ب.ظ

حاشیه نویسی و دیگر هیچ :/

+ آقا حالا که قضیه کراش و این بحث ها این روزا داغه. بذارید بگم که من رو این دو نفری که گزینه های سرمربی گری تیم ملین، یه جورایی کراش دارم؛ منظورم خوزه و یورگنه :)))) ولی جدی از رفتن کیروش ناراحت شدم. شاید تنها سرمربی تیم ملی بود که رفتنش ناراحتم کرد. طفلی تو ایران پیر شد!!!

+ خوبه که نود دوباره قراره رو آنتن بره :)

+ جشنواره فجر  بیشتر از این که منو یاد فیلم بندازه، یاد شوی لباس میندازه!

+ دیگه خندوانه و رامبد و جناب خان هم نباشن تلویزیون چیزی برای ارائه نداره، چقدر زود قراره دیگه نباشن! 

+ این گریم سریال بچه مهندس2 چقدرررر افتضاحه اون از کبودی دور چشم که کلی سایه بنفش و یاسی زده بودن فکر می کردن گریم کردن اینم از سوختگی صورت یکی از شخصیت ها که هر سکانس، یه شکلِ دیگه است :/ داستان فیلمم که دیگه نگم:/ حیفِ فصل اول نبود! این ماجرای عشق و عاشقی جواد واقعا رو مخمه!!!!

+ بالاخره بینوایان 2015 رو که سه چهار سالی بود، داشت خاک می خورد رو نشستیم دیدیم که ای کاش میذاشتیم هزار سال دیگه هم خاک بخوره. واقعا دو ساعت و سی و چند دقیقه برای یک فیلم خیلی زیاده اونم فیلمی که حوصله سربر بود و جذابیت آنچنانی نداشت و تازه کاملا هم موزیکال بود. دیگه از صحنه ها و لباس های مبتذل نگم بهتره! البته که خیلی با موزیکال بودنش مشکلی نداشتم ولی بعضی قسمت های فیلم کاملا اضافی بود، هر چند اقتباسی باشه! شاید یکی از نکات مثبت فیلم بازی خوب جک هیومن بود و تمام!

+ عطیه میرزاامیری تو کانالش گفته بود بیاین از سه تا چیزی که بقیه دوست دارن و خودمون نه بگیم. من می گم: چاووشی، زیتون، والیبال! فعلا اینا به ذهنم رسید!

پریشب تو سریال خط تماس که تقریبا می شه گفت نمی بینم، بس که تو این مدت فیلم و سریال انقلابی به ملت تحمیل می کنن! یکی از شخصیت های فیلم یه نوار کاست گذاشت و یهو ترانه معروفی پخش شد؛ فکر کردم حتما بی کلامشه و الا که شبکه ملی و این صحبتا؟!! 0_O ولی بعد دیدم نه حسن گلنراقی واقعا داره می خونه :))) درسته آهنگه تو پس زمینه بود و شخصیت ها داشتند هی دیالوگ می گفتن ولی من حواسم فقط پرت ترانه مرا ببوسِ حسن گلنراقی بود که یهو وسطش آهنگ قطع شد و یکی از اون سخنرانی های قبل از انقلاب پخش شد :دی قضیه استتار و این صحبت ها بود ؛) ولی من بی جنبه بازی در آوردم و بقیشو با صدای تقریبا بلند خوندم [آیکون خنده شیطانی :)]

 با هم گوش کنیم.

 

دریافت

۹۷/۱۱/۱۷
مهناز

نظرات  (۷)

گفتی کراش نمیدونم چرا به خودم گرفتم :)))
ولی خداییش کراش داشتن بد دردیه. 
پاسخ:
:)))
از کراش داشتن روی بازیگر و بازیکن و هنرمند و ... بگذریم، بله می شه اینطور گفت!
یه طوری گفتی ترانه داشتم به ابی، سیاوش شمس، شب‌پره و نهایتاً داریوش فکر می‌کردم. :))) آقا گل نرافی که غریبه نیست. موردی هم نداره بندۀ خدا، اونور آبی هم نیست. خلاصه اون قدیما که تلوزین پر نبود از این جلف‌های پاپ خون یه وقتایی از اینطور آهنگ‌ها هم پخش می‌شد. نمی‌شد؟

پاسخ:
آقا ببخشید حواستونو پرت کردم :)
خدایی شب پره دیگه چرا :دی
چرا قدیما پخش شده این آهنگه ولی قبول کنید متنش طوری نیست که پخشش کنند؛ تازه همینیم که پخش شد همش نبود و یک سومش بود ؛)

ولی خداییش این گزینه‌هایی که برا سرمربی‌گری گفتن شوخیه دیگه؟ اصلا تو کتم نمی‌ره مثلا مورینیو بیاد سرمربی‌مون بشه :))

سریالای تلویزیونو نمی‌بینم خدا رو شکر!
پاسخ:
آره واقعا. بیشتر شوخی به نظر می رسه :) ولی اگه بشه جی میشه :))) از یه طرفم طفلی ها نمی دونن قراره پیر بشن :/

من فقط لحظه گرگ و میش رو دنبال می کنم. او دو تای دیگه رو بیشتر مامان جان می بینن و من گاهی حواسم پرتشون می شه :)
اونروز تو ماشین نشسته بودم تایم تعطیلی مدارس بود و بچه ها داشتن برمیگشتن،یه اکیپ پسر شاید ۱۴-۱۵ ،یهو داد زد یکیشون فلااانی،بهمانی روت کراش زده ها....
(من تو بی کراشی خودم محو شدم😂😂)
ـ
سه تا از چیزایی ک بقبه دوس دارن؟؟
بیشتر چیزایی ک من دوس دارم بقیه دوس ندارن یادم اومد:دی

رفته بودیم ی جا،ساز میزدن و این حرفا
یه پسر بچه حدودا ده ساله ی تپل قلقلی 
این اهنگو با سنتور زد و خوند،صداشم میلرزید اما دلنشین بود واقعا😁😄
پاسخ:
اینجوری باشه که منم محوم :)) اگه از این ستاره ها بگذریم :دی

منم این سه تا شاید اولین چیزایی بودن که یادم اومد :)
واااااااای چقدر خوب. تصورشم قشنگه یه پسربچه ده ساله تپلی این ترانه قدیمی رو بخونه! به به!
+ من اصلاً نمیتونم رو گزینه‌های به این دوری کراش بزنم. وقتی میخوام رو یکی کراش بزنم به بچه‌ی پنجممون و نوه‌هامون و زندگیمون وقتی قسط واممون عقب افتاده فک میکنم میبینم نه این آدم اونی نیست که تو این شرایط دوسش داشته باشم :D خودشون کلی بدبختی دارن تو زندگیشون، نمیخوام اول هر سال با هم چک و چونه بزنیم سال تحویل خونه خانواده اونا باشیم یا خانواده‌ی ما :)))))) 

ولی بین فوتبالیا من پپ گواردیولا، اینیستا و جراردو خیلی دوست دارم. احساس میکنم خیلی اخلاق‌مدار و خانواده‌دارن و در عین حال خیلی هم موفق توی کارشون. 

+ در مورد موارد وسطی هم نظری ندارم چون ندیدم اصلا :D 
+ این سه تا چیز خیلی سخته، اگه میگفت بقیه دوست ندارن و تو دوست داری راحتتر بود. بازم فک کنم بهش. 
+ :)))))) 
پاسخ:
+حسنا وقتی کراش می زنی تا کجاها پیش میری عزیزِ من :))) 
بهترین گزینه اینه که خونه خودتون باشید با این شرایط :)
من اصلا از این اینیستا دل خوشی ندارم. همش هم تقصیر خودش بود سر بازی بارسا و چلسی بدجوری دلم می خواست بزنم بندازمش از زمین بیرون :/ از اون سال ها خیلی می گذره ولی هنوز که هنوزه خوشم نمیاد ازش!
من به غیر از این دو تا، مودریچو خیلیییییی دوست می دارم :))
+ خب حالا تو از سه تا چیزی بگو که دوست داری و بقیه دوست ندارن ؛)
+ :)
سه تا چیزی که من دوس دارم بقیه دوس ندارن. اوممممم. 
غذاهای آبکی : ابگوشت، کمه‌جوش، عدسی، سوپ، آش این مدل غذاها رو خیلی دوست دارم. همیشه میگم هر وقت برم سر خونه زندگیم، کنار غذا حتماً یه پیش غذای اینجوری هم درست میکنم. 

بعد دیگه...
اسلام! نمیدونم چرا مردم دوسش ندارن :( 

با لهجه حرف زدن. ولی همه میگن بی‌کلاسیه :(
پاسخ:
چه با حال. منم حداقل 6، 7 تا غذای آبکی دوست دارم که شامل آش و آبگوشته :) ولی عدسی رو واقعا دوست ندارم.
ان شا الله.

به نظرم مردم اگه خودشون برن دنبالش دوستش خواهند داشت! برای اینکه خیلی ها باعث شدن مردم از دین زده بشن چون :
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند    چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند!

بذار همه هر چی دوست دارن بگن وقتی کاری که تو می کنی اشتباه نیست و گناه نیست و صرفا مطابق سلیقه اونا نیست!
کراش ینی چی؟
پاسخ:
یعنی علاقه و احساس یه طرفه بدون اینکه طرف مقابل بدونه!
منم خیلی وقت نیست که معنیشو فهمیدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">