شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ

مری و مکس/ 2009

بالاخره دیدمش. یک انیمیشن استرالیاییِ دوست داشتنی که برای سنین 15 سال به بالا خوبه! داستان انیمیشن راجع به نامه نگاری و  دوستی یک دختربچه هشت ساله استرالیایی با یک مرد چهل و چهار ساله آمریکاییه که هجده سال طول می کشه! انیمیشنی که دیالوگ های خوبی داره و خوب هم پرداخت شده؛ فقط اینکه دنبال یه انیمشن هیجان انگیز نباشید. این انیمیشن با شخصیت های خمیریش، داستانش رو به آرامی و در محیطی تا حدی تیره روایت می کنه!

چند تا دیالوگ:

تو هم ناکاملی، مثل من... همه ی انسان ها ناکامل هستند... وقتی جوون بودم دوست داشتم هر کس دیگه ای باشم به جز خودم. دکتر برنارد هازلهاف گفت اگه تو یه جزیره بودم مجبور می شدم به همنشینی با خودم عادت بکنم... اون گفت که باید با خودم کنار بیام با تمام عیب ها و نقص ها... ما خودمون نیستیم که عیب و نقص رو انتخاب می کنیم اونا بخشی از وجود ما هستن و باید باهاشون کنار بیایم اگر چه دوستامون رو، خودمون می تونیم انتخاب بکنیم...

دکتر برنارد یه چیز دیگه هم می گه این که زندگی هرکس مثل یه راهِ بی انتهاست؛ بعضی هاشون صاف و آسفالت شده هستن و بعضی دیگه مثل مال من پر از شکاف و پوست موز و ته سیگارن...

درباره نخندیدن نگران نباش؛ دهن من تا حالا لبخند به خودش ندیده اما به این معنی نیست که توی ذهنم لبخند نمی زنم :)


             

تشکر ویژه از بهار و آقاگل به خاطر پیشنهادشون.

و نکته دیگه ای که هست اینه که می تونه یه تمرین خوب برای زبان انگلیسی باشه! :)))

۹۷/۱۱/۰۷
مهناز

نظرات  (۱۱)

من اینو چند سال پیش اومدم ببینم نمی‌دونم چرا کمی‌شو دیدم. فک می‌کنم بالای ۱۵ سال هم بودما :)) ممنون یادم انداختی برم کامل ببینمش.
پاسخ:
خواهش می کنم :) حتما ببینش. قشنگه.
مری و مکس از بهترین انیمیشین هایی بوده که تاحالا دیدم. هربار که شجاعتم کم میشه پناه می برم بهش
پاسخ:
چقدر خوب. از اون انیمیشن هائیه که باید بارها و بارها نشست پاش.
نازی مری و مکس😃😍😍😍 چقدر ریز بینی خیلی دوست میدارم این حجم دقتت رو
پاسخ:
:)) کسایی که مری و مکسو دیدن وقتی باهاشون راجع بهش حرف می زنی متوجه می شی یه حس خوبی بهش دارن. یه حس لطیف طور. داستان مری و مکس فراموش نشدنی و تامل برانگیزه؛ محتوا داره.
قربونت. ارادت داریم خلاصه :)
سسسسسسلللللللآمممم

ندیدمش

پاسخ:
سلام.
نمی دونم توصیه کنم ببینی یا نه ولی توضیحاتی که دادم مهمه!
هشت و چهل ساله؟ هم تعریف کردین دوست دارم ببینم، هم میترسم ببینم. ولی ایشالله که ببینم
پاسخ:
اوهوم. دیگه لو ندادم چه جوری این دوستی اتفاق میفته و ادامه پیدا می کنه. به نظرم که ببین. ترسناک نیست ولی خب بعضی حرفاشون ممکنه برا زیر سنی که گفتم گاهی مفهوم نباشه و گاهی هم خوب و صحیح نباشه. یه سه چهار ثانیه رو هم باید براشون سان... کرد!!!
۰۸ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۲۶ خانم کوچیک
منم دیدمش، چند سال پیش. و آره باهات موافقم.
فقط یه کم افسرده کرد منو نمی‌دونم چرا، شاید اگه الان ببینم دیگه اون تاثیر رو نذاره.
پاسخ:
شاید این حسی که بهت دست داده به خاطر فضای تیرش باشه و شاید تو زمان مناسبی هم ندیدیش! 
انیمھ حدود1ماھ نمیبینم ولى مرسى


btsرو میشناسی؟اھنگاى اونا رو میگوشم .کى پاپر شدم واسه خودم

پاسخ:
اووووه تو تَرکی؟!
نه نمی شناسمشون! یه گروه موسیقی کره ایه؟!!!
مرسی از پیشنهاد😃
برم ببینمش!
پاسخ:
خواهش می کنم. 
بعدش بیا بگو چطور بود ؛)
بلی
بلى^^

the-hi-kpop.blog.irبرا دوستم دناس بى تى اساشو بدان^^

راستی ھم سنیم؟من15

پاسخ:
:)
مرسی بابت آدرس. اگه یه روزی دلم آهنگ کره ای خواست سر می زنم.
نه متاسفانه. من خیلی سال ازت بزرگترم ؛)
اینم بگما اسمش اینھ وگرنه 4/5 انگلیسیھ*^^

^^

پاسخ:
اشکالی نداره.
دوس ندارم ازین انیمیشنا،
میدونی 
بیشتر فکر میکنم ینی هی اینا یذره یذره تکون میدن ضبط میکنن واقعا؟
عصبی میشم😂😂😂میدونم خلم😂
پاسخ:
چه بامزه :) من به این قسمتش خیلی فکر نمی کنم.
ولی جدا انیمیشن متفاوتی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">