شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۱۶ ب.ظ

رضا یا تسلیم؟!

داشتم راجع به تسلیم و رضا فکر می کردم. به اینکه ممکنه تو شرایط و اتفاقاتی که برامون پیش میاد، یه وقت هایی فکر کنیم واقعا راضی هستیم به رضای خدا. این مقام، مقام والائیه که مطمئنا ازیک ایمان محکم نشأت می گیره.داشتم فکر می کردم شده که همچین حسی داشته باشم؟!! جوابش مثبت بود اما با خودم گفتم من واقعا راضی بودم یا تسلیم! بعضی ها ممکنه بگن این دو تا مقام یکین ولی خب به نظرم اینطور نیست اکثرا برامون پیش اومده که رضا رو با تسلیم اشتباه گرفتیم. ممکنه تسلیم باشیم اما راضی نه ولی ممکن نیست راضی باشیم و تسلیم نه. به عبارت دیگه هر انسان راضی به رضای خدایی، تسلیمم هست ولی برعکسش همیشه صادق نیست!

 

۹۷/۱۱/۰۵
مهناز

نظرات  (۳)

سخته. آخه چرا خدا باید مخالف باشه؟ :( ای بابا
پاسخ:
اوهوم :((
قشنگ بود...قشنگِ قشنگ بود....


{قلب ها }
پاسخ:
:))))))
می بوسم قلبتو.
من بیستر اوقات تسلیمم،،
تو خیلی از چیزایی ک دست خودم نیست
اما فکر میکنم بلدم تو خیلی چیزا ک مجبورم تسلیم شم،خودمو راضی هم بکنم:)
پاسخ:
چقدر خوبه که می تونی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">