شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۱۴ ب.ظ

شاید من!

شاید اسم سرخپوستی من، "همیشه در انتظارِ یک معجزه" باشه!!!

۹۷/۱۰/۲۸
مهناز

نظرات  (۷)

:)
پاسخ:
0_O
۲۸ دی ۹۷ ، ۱۷:۰۱ صبورا کرمی🦄
🤔
پاسخ:
؟!
همیشه در انتظار یک معجزه نبودین یه مدت؟ (:
پاسخ:
:))))))))))))
چند بار خوندم تا متوجه شدم منو با اسمم صدا کردین ^_^
گاهی آدم دست و دلش به نوشتن نمیره به دلایل متعدد :( البته یکی باید بیاد بهم بگه مثلا چی می نوشتی! اگه ننویسی هم اتفاق خاصی نمیفته :/
(((:
نه اتفاقا ما منتظر بودیم (:
پاسخ:
^_^
ممنونم.

عصری داشتم فکر میکردم خیلی وقته ننوشتی دختر شاهنامه خوان و فرهیخته بیان
پاسخ:
خجالت زده ام نکن دیگه ؛)
دختر شاهنامه خوان؛ به به :))))
ولی صفت فرهیخته رو نمی تونم بپذیرم.

چ بامزه
خب اون معجزه ی خوب همیشه برای همیشه در انتظار معجزه ها رخ میده:))
پاسخ:
ان شا الله.
امیدوارم!
بعد فک کن که فامیلت هم هست تازه :/ یعنی واقعا سرخپوستا شیش ساعت حضور غیاب میکنن با این اسماشون؟ 

+ همینکه هستی به اندازه‌ی کافی معجزه نیست؟ 
پاسخ:
فکر نکنم :) شاید براشون حضور با کیفیت مهم بوده بنابراین حضور غیاب نمیکردن؛ همه عشقی سر کلاس حاضر می شدن :دی
+ هووووووووووم! سوال مهمیه ولی نمی دونم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">