شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴ ب.ظ

خواب هایی که می بینم!

دیشب خواب می دیدم دارم آماده می شم برای یه امتحان شفاهی. بعد یکی از سوالایی که ازم پرسیده شد اسم یه نویسنده بود؛ شاید دقیق یادم نباشه ولی فکر می کنم پرسید نویسنده کتاب شادمانی های کوچک کیه و منم گفتم هرمان هسه! با اینکه از هسه هیچ کتابی نخوندم ولی این کتاب تو لیستمه یادمه بعدش ازم پرسیدن چطوری می دونستی حتما تقلب کردی و نگاهی به برگه ی تو دستم کردی. هی مسخره ام می کردن و نزدیک بود به گریه بیفتم. گفتم نه من تو این بخش تا حدی خوبم ولی خودمم فکر می کنم یه نگاه به برگش کرده بودم :///

شاید هم یه توصیه است که این کتاب رو زودتر بخونم!!!! الله اعلم.

۹۷/۱۰/۰۸
مهناز

خواب

نظرات  (۹)

تعبیر آن است که 
 شدت کتاب خوانی به خواب شما هم سرایت کرده ((:
پاسخ:
شاید... اینم می تونه باشه :)
تعبیرِ نیکی است :)

شایدم دلیلش اینه یه مدته از کتاب دور شدم!
ذهنت درگیرشه و داری فکر میکنی بخونیش ولی تنبلی مانع میشه به نظر من استارت کار رو بزن
پاسخ:
یه مدت بهش فکر می کردم؛ احتمالا کار این ناخوداگاهِ بازیگوشمه این خواب! کاش زودتر بشه.
عجب^*



پاسخ:
بلی ^_^
هسه ولی واقعا عالیه به نظر من! من کتاب در ستایش سالخوردگی رو خوندم ازش. به نظرم خییییییلی خوب بود. حس آرامش خوبی داره. 
پاسخ:
آرامش! به به.
امیدوارم منم به زودی یه چیزی ازش بخونم.
۰۸ دی ۹۷ ، ۱۶:۴۳ صبورا کرمی🦄
کتاب خوان جان؛ تو خواب هم با کتاب سر و کله میزنی؟
پاسخ:
کتابا دیدن یه مدته سرو کله ام پیدا نیست خودشون اومدن اعلام وجود کنن :)))

من جدیدا اینجوری شدم که تصویر کتابا عین رویا از ذهنم میگذره.
مثلا یهو وسط درس یک پسری رو میبینم که داره سنش رو زیاد نشون میده تا بهش مشروب بدن!
بعد یهو فکر میکنم که عههه چقدر آشنا،اصلا چی شده که من دارم به این فکر میکنم.
یه لحظه می بینم کتاب ناطور داشت اومده تو ذهنم و اون یارو هولدن کالفیلده!
ولی چقدر خوب میشه خواب کتابا رو ببینیم😍
خوشا به حالت☺
پاسخ:
چه عجیب! مواظب باش رویا و واقعیت رو قاطی نکنی!
آره خیلی خوب می شه ولی من که داستانشون رو ندیدم فقط یه اسم بود ؛)

۰۹ دی ۹۷ ، ۱۴:۱۵ زینب(مسافرکربلا)
سلام مهناز جونم خوبی دوست جونم 
ببخشید خیلی وقت بود ساکت بودم حقیقتش اینروزا خیلی درگیر استرسم:(
چه جالب !حالا واقعا همچین کسی هست و درست جواب دادی؟
من خیلی دوست دارم کتابای خارجی خوب بخونم خیلیهاشو هم از معرفیای تو انتخاب میکنم:)
پاسخ:
سلام عزیزم. قربونت.
می فهمم و می دونم چی می گی. ان شاالله که هر چی خیره برات پیش بیاد.
بله همچین نویسنده ای و همچین کتابی هست :)
^_^

وای خیلی جالب بود. دنیای خواب ها شگفت انگیزه


مهناز اوندفعه سرِ کلاس یه خواب یادم افتاد
حاشیه منطقم نوشتمش.
کل حاشیه اون صفحه پرِ از تعریف خوابم :)))
پاسخ:
:)
عجب خواب طولانیی!
حالا هر وقت منطق ببینی یاد خوابت میفتی :)
چ خواب جالبی:))
خوندیش یا نه؟
بخون بعد قسمت دوم خوابتو ببین و بش بگو خووونددددمممم
پاسخ:
نه نخوندمش!
:)))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">