شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۰۲ ب.ظ

آنام

دارم سریال آنام رو می بینم. 

تو یکی از قسمت های فیلم، ثروتیانِ پدر سرشو رو به آسمون بلند می کنه و می گه: خدایا با من این کارو نکن... با من این کارو نکن خدایا... 

+ :((

+ آدم یهو دلش می لرزه...!

 

۹۷/۱۰/۰۳
مهناز

نظرات  (۱۷)

۰۳ دی ۹۷ ، ۱۹:۱۳ صبورا کرمی🦄
قبلا شبکه سه میذاشت دیدم
قشنگه 
پاسخ:
من ندیده بودم و چون تعریفش رو زیاد شنیدم الان دارم از آی فیلم می بینم. امیدوارم پایان قشنگی داشته باشه!
صبورا در مورد بانوی عمارت یه چیز بگم: حدسم راجع به اونی که داره شازده رو اذیت می کنه و اون دستی که همه می بوسنش :/ اینه که اون شخص پسرعموی شازده است. همونی که موقع مرگ ناصرالدین شاه به شازده پیشنهاد می کرد فخری رو طلاق بده!
آی فیلم تا مطمئن نشه که تمام ایرانی‌ها تمام قسمت‌های سریال‌ها را دیدن دست بردار نیست!
پاسخ:
رسالتش همینه :دی
۰۳ دی ۹۷ ، ۲۱:۵۹ جناب منزوی
کجایه؟
پاسخ:
؟؟؟؟؟؟
برات پیش نیاد ایشالا!
وقت کردی بهم سر بزن.
پاسخ:
ان شاالله برای هیشکی پیش نیاد. آمین.
چشم.
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۴ صبورا کرمی🦄
اره خوب بود


حدس نیست مطمئن باش همونه. :) 
آفرین تو هم از بس کتاب خوندی داستان ها برات تعریف شده اس :))
پاسخ:
:)

کاش یه چند تا شخصیت مهم دیگه تو فیلم بود که آدم به این زودی نمی تونست حدس بزنه. از همون اولی که شاژده رفت پیش اون دسته :) تقریبا مشخص بود که کیه. عجب کینه ای داره از شازده.نامرد! (البته اگه واقعا حدسمون درست باشه :دی )
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۲:۵۴ صبورا کرمی🦄
دقیقا از جایی که دردسر ها از جایی به جز خود عمارت شروع شد من گفتم این زیر سر پسرعموعه اس
پاسخ:
آفرین صبورا.
خواستی از نویسنده ها و عوامل فیلم و سریال ها حق السکوت بگیری، منم شریکم :)))
سلام^^من ى دھھ ھشتادیم ب اسم ؟؟
یاسمن .متولد1/12/1382^^*

نهمم و عاشق فیلم و انیمھ ام.
بھترین کتاب و فیلم برای من ھرى پاترھ***







وبتو نو تووب صبورا خانوم.دیدم
بزرگترین ازم

پاسخ:
سلاااام یاسمن :)
همون دهه هشتادی بگی کافیه عزیزم ؛)

من متاسفانه هری پاترو نه کتابشو خوندم نه فیلمشو دیدم ولی شاید یه روز این کارو کردم.

خوش اومدی اینجا  ^_^
بھترھ گفت اوتاکو ام 
فیلم نارنیا ھم خوبھ.و سریال سر،نوشت ک ھر بار مى بینم گریه مىکنم

پاسخ:
اوتاکو اسم یه شخصیت انیمه است؟!
فیلم نارنیا و سریال سرنوشت رو دیدم. خوبن هر دو.
قدر اشکاتو بدون ؛) خیلی ناراحت کننده نیست سرنوشت. پایان خوشی هم داره.
خوشبختم

پاسخ:
همچنین :)
اوتاکو..کسى ک انیمھ ببینھ اصطلاح‌ژاپنى و زبونشونو بد ونھ^^و مانگا ھم بخونه ھم بکشھ 
البته بیش از100انیمھ


مانگا....ھمون انیمس ولى تصویرى و مجله اى

اصطلاحا.....مث اریگاتو اوھاىو    سى مى ماسھ و...

پاسخ:
الان بیش از صد انیمه دیدی؟! 
مرسی بابت توضیحت. خونده بودم در مورد مانگا ولی چندان یادم نبود.
کاش ترجمه هم می کردی اصطلاحاتی که نوشتی رو!!
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۳:۱۳ جناب منزوی
رفتم سرچ کردم فهمیدم ساخت ایرانه
کلاً تو نخ تلویزیون نیستم
تعداد علامت سوال، یعنی کلی سوال دارید؟
یا حکایت از تعجبه؟
پاسخ:
متوجه نشده بودم چی نوشتین :)
انیمھ مى بینى؟

پاسخ:
دوست دارم انیمه ولی خیلی ندیدم. شاید به تعداد انگشتهای دست هم نرسه :(
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۳:۲۸ صبورا کرمی🦄
ها والا
اگه با اوردنگی بیرون نکنند 😂
پاسخ:
همینو بگو  :دی
بلھ^*

اریگاتو ممنون
سى مى ماسھ،مغزرت
اوھاىىو صبح بخیر

پاسخ:
پس اریگاتو بابت توضیحاتت ^_^
یک بار اومدم آنام ببینم.
خیلی نارحت بودم.
بعد داشتم فکر میکردم الان هر فیلمی شروع شه، میبینم توش کی نارحته، بعد میبینم که شاید شرایط من ازش بهتر باشه
بعد طرف اننننقد بدبخت بود که دلم براش سوخت. دلم میخواست به حالش گریه کنم!
دیگه کانال زدم!
پاسخ:
ماه گلِ آنام خیلی سختی کشیده. آدم دلش ریش میشه براش :(((
انقدر دوس ندارم و نداشتم این فیلم رو ک خدا میدونه:/
پاسخ:
چرا؟! کامل دیدیش؟!
۰۲ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۱۸ چوی زینب دمدمی
این یه سریال ایرانی بودکه تقریباخوب بود.چون خیلی ازسریالای ایرانی خوشم نمیاد.
مارالوخیلی دوست دلشتم مخصوصاجوونیاش.
پاسخ:
اتفاقا من جوونیاشو دوست نداشتم. پیری و میانسالیش خیلی بهتر بود.
سریال روند خوبی داشت ولی پایانش به شدت زد توی ذوقم! و برای همین از سریال های مورد علاقم نشد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">