شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ق.ظ

dark house

اون فیلم معروفه ای که با همین نام تولید شده نیست. این فیلمی که من ازش صحبت می کنم مال سال 2009 هست و متاسفانه نتونستم حتی یه دونه زیرنویس چه انگلیسی و چه فارسی براش پیدا کنم که بفهمم چی می گن!!!! لیسینینگ هم داغووون! ولی چون فیلمه ترسناک بود بدون زیرنویس هم می شد فهمید چی داره می گذره اما یه جاهاییش دیگه واقعا به زیرنویس نیاز بود. فیلم خوبی بود. 

موضوع از این قراره که یه مادری تو این خونه بچه هاش رو کشته بعد یه بچه شاهد این اتفاق بوده و تا الان که بیست و چند سالشه، به خاطر همین اتفاق داره روان درمانی می شه. این دختر با دوستاش که 4،5 تان و تئاتر کار می کنن، از طرف یه کسی دعوت می شه که تو خونه ای یه فیلم ترسناک بازی بکنن و از قضا اون خونه همین جاست که فکر کنم به واسطه همون اتفاق تلخ و وحشتناک گذشته انتخاب شده!!!!

۹۷/۰۹/۲۱
مهناز

نظرات  (۱۰)

من دیگه فیلم ترسناک نگاه نمیکنم
چندید سال پیش برام هیچ مساله ای نبود و انقدر با خیال راحت فیلم ترسناک میدیدم انگار دارم فیلم کمدی میبینم
و خیلی زیاد نگاه کردم
چند وقتی که گذاشتم کنار الان تازه دارم تاثیراتش توی روح و روانم رو حس میکنم
خیلی تاثیرات منفیی برای من داشته
ترس از چیزهایی که فقط تخیلات منه و وجود خارجی دور و اطرافم نداره
و به واسطه کوچکترین نشانه من میچسبونمش به موارد ترسناک و نمیتونم منطقی تحلیلش کنم
مثلا دیشب خونه تنها بودم و همسری توی واحد نبود
موقع تمرین سازم یه صدای خارج از سازم و شبیه به سوت شنیدم
خیلی ترسوندتم پاشدم رفتم پیش همسری و بیخیال تمرین کردن شدم
با اینکه ممکن بود هیچ چیز خاصی نباشه ولی تخیلات و تجربه های فیلم دیدنم اذیتم میکرد
این یه نمونه کوچیکشه

خلاصه برای من تجربه شد که دیگه فیلم ترسناک نگاه نکنم
چون هم تخیلات خودم خیلی قویه و هم خیلی واقعی همه چیز رو تصور میکنم

:)
پاسخ:
می فهمم چی می گی!
به نظرم آدم نباید هر فیلم ترسناکی رو ببینه... مثلا من ترسناک هایی که در مورد جن و اینجور چیزها باشه نگاه نمی کنم چون می دونم توانم تا اون حد نیست ولی مثلا فیلم های زامبی گونه ترسش فقط همون تو مدت فیلمه! البته همیشه هم نمی ترسم بیشتر هیجان انگیزه! یا ترسناک های چندش رو دوست ندارم نگاه کنم!! و یه چیز دیگه اینکه خیلی از فیلم های  ترسناکو آدم باید سعی کنه تنهایی نبینه!
فقط همین که یه بچه شاهد این بوده که مادری بچه‌هاشو کشته ترسناکه... چه برسه به کل فیلمش و این که برگرده اونجا و... :(
پاسخ:
اوهوم :( حالا در طول فیلم یه چیزهایی رو هم می بینی و متوجه می شی خیلی هولناک تر از این هم بوده!

منکه فیلم زامبی هم تحمل دیدنش رو هم ندارم. فیلم باید کاملا آروم باشه، ترسناک ترین فیلمی که میبینم فیلم اکشنه، اونم نباید توش یهو یه دزد بیاد تو خونه. هر کاری میکنن بیرون از خونه :))))))))

نظر "من و .." رو خوندم، من هم دقیقاً چون تخیلم قویه و از کاه میتونم به سادگی کوه بسازم، به هیچ عنوان نمیتونم این فیلما رو ببینم. واقعاً میترسم. تو فیلم هم نباید خون داشته باشه تازه :D در حد ملایم، مثلا تیر بزنه خون بریزه فقط. نه بیشتر. 

نازک نارنجی کی بودم من :/
پاسخ:
من تازه یه لیست تهیه کردم از فیلم های زامبی گونه البته فعلا به تعداد انگشت های دست هم نمی رسه ولی خب قراره ببینم :)))
خودِ من هم تخیلم خیلی قویه ولی دیگه تا این حد نه که فکر کنم بعد از دیدن زامبی حتما قراره یکی از اهالی خونه زامبی بشه یا یه زامبی وارد خونه بشه! :/ زامبی ها فقط یه گاز می گیرن خونین و یه کم قیافه هاشون ترسناکه که بازم یکی دو فیلم ببینی ازشون تا حدی با قیافشون کنار میای تبررررر که خشونتش بیشتره!! مثلا تو فیلم با تبر بیفتن دنبال مردم بزنن داغونشون کنن:/// 
نازک نارنجی کی؟!!!!!! :)
نه ازون تیرا که بیفتن دنبال مردم. مثلا دزد و پلیس دنبال همن تیر میزنه پلیسه میخوره به پای مجرم. مثلا من عاشق مجموعه mission impossible بودم. درگیری زیاد داشت ولی اکشن بود، خونریزانه نبود. 

من بچه تر بودم، مثلا با کسی چت میکردم فک میکردم اینو مامان بابام فرستادن که با من چت کنه و یه چیزایی پشت پرده هست که من خبر ندارم. یا گاهی فک میکردم مامان بابام ممکنه فقظ ظاهرشون مامان بابام باشه و وقتی من نمیبینم یه موجود دیگه باشن. خلاصه اینکه پتانسیل توهم توطئه م زیاده و ترجیح میدم هیچ فیلم این مدلی ای نبینم. هرچقدم به خودم بگم زامبی الکیه، بازم نمیدونم چرا باور میکنم. مثلا اونباری که یه نفر خودشو تو حرم منفجر کرده بودم، چند روز بعدش من رفته بودم مترو. یه خانوم و آقایی بودن دست خانومه یه ساک بود و من حس کردم این دو نفر دارن با گوشیشون به هم پیام میدن (در دو مسیر متفاوت مترو) و خلاصه هیچی دیگه منتظر بودم الان مترو سوار شیم زنه یهو پاشه بمبو از تو ساکش در بیاره هممون منفجر شیم. شانش آوردم زودتر از من پیاده شد و من تونستم یه نفس راحت بکشم.
یا مثلا یه فیلمی دیده بودم nocturnal animals، اینا تو جاده یه ماشین جلوشونو میگیره و بعدا خلاصه میکشدشون به طرز فجیعی. من الان تو جاده اصلا احساس امنیت نمیکنم از وقتی اونو دیدم.

یا اتوبوس سوار میشم به هر تانکری نزدیک میشیم میگم این الان منفجر میشه ما میمیریم. الان دیگه اخبار رو هم نمیخونم اصلا. مریضم یه جورایی ولی خب مجبور که نیستم فیلمی ببینم که بعدش سکته کنم :D همون فیلم هندی از همه بهتره. 
پاسخ:
تو کامنت قبلی فکر کردم گفتی تبر! :/
ندیدم این مجموعه رو!

می فهمم چی می گی. خود من هم گاهی از این حس ها و تجربه هایی مشابه تو داشتم. این خیلی خوبه که آدم روحیه خودش رو بشناسه و مطابق همون روحیه بشینه پای چیزی که اذیت نشه. منم همینجوریم مگه اینکه شانسی یه فیلم رو ببینم و از شانس بدم از اون فیلم های اذیت کننده باشه!
والا! مگه فیلم هندی چشه؟! اتفاقا این چند روزه چندتا دیدم می نویسم ازشون :)))
واااییییی مهناز
دلم میخواد با یه نفر فیلم ترسناک ببینیم
یکی از فانتزی هام بوده همیشه!
به نظرم خیلی جذاب میاد :)


خب هیچ فرد مناسبی برای این کار ندارم اما :|
پاسخ:
ان شا الله که این فانتزیت به زودی رنگ واقعیت به خودش بگیره :)
اخ اخ اخ دقیقا همینطوره که میگی
ولی من دیوانه همه مدل فیلم مخصوصا درباره جن و روح و این چیزا دیدم اونم تنهایی
توی اتاقم تاریک پشت کامپیوتر اونم با هدفون
کلا خودم رو داغون کردم:(
الان خونه تنها باشم کوچکترین صدایی میترسونتم
تپش قلب میگیرم
پاسخ:
یااااااااااا خدا من خیلی به این چیزها تازه فقط فکر بکنم، یه مدت همش تو ذهنمه ممکنه هی بترسم حالا تو تنهایی نشستی تو اتاقِ تاریک تازه با هدفون از اینجور فیلما دیدی خب روحت حق داره اینجوری واکنش نشون میده!!!! 
من تنهایی فیلم ترسناک ببینم تو یه اتاق تو روز روشن بعد تازه یه نفر هم خونه باشه باز هی برمی گردم پشت سرمو نگاه می کنم!
یعنی خب منم می ترسم ولی سعی می کنم ترسناک هایی ببینم که اذیتم نکنه آدم فیلم نمی بینه که اذیت شه. اونایی رو می بینم که هیجانش بیشتر از ترسشه!
مشکلم اینه اون زمان که فیلمهارو تماشا میکردم انقدر نمیترسیدم
بیشتر برام هیجان داشت
چند وقت که گذاشتم کنار و دیگه فیلم ترسناک ندیدم تازه ترسها شروع کردن خودشون رو نشون دادن
تازه الان میترسم


پاسخ:
چه بد! همشون تو ناخوداگاهت جمع شده بودن پس! ما حین فیلم و بخصوص بعد فیلم انقدر راجع بهش حرف می زنیم و شوخی می کنیم که همش تخلیه می شه!!!!  
ان شاالله که ترسات روز به روز کمتر شه.
مرسی عزیزم
فعلا که دارم با ترسام کنار میام
گاهی زیاد میشن گاهیم فراموش میشن
بالاخره من بهشون پیروز میشم
"هر انچه که نتواند مرا بکشد بیشک قویترم میکند"
( یادم نیست این جمله از کیه )
پاسخ:
حتما بهشون پیروز می شی. شک نکن :)
مهم جمله ایه که بهش اعتقاد داری.
۰۳ دی ۹۷ ، ۲۳:۳۱ فاطمه 95 | پ
منم فیلم ترسناک زیاد دیدم خیلی دوست دارم ببینم ولی بدبختانه خیلیم میترسم 😂😂 دیگه فک کنم 2 3 سالی شده ندیدم 
حلقه 1 2 - حس ششم - اینه فروشگاه (این نسبت به بقیه ترسش کم تر بود)
حلقه 3 رم دوس دارم بببنم ولی بیخیالش شدم فعلا 😂😂 
من حلقه 1 رو کلاس 1 یا 2 دبستان دیده بودم و اون صحنه ترسناکش تو ذهنم مونده بود و اسمه فیلمم یادم نبود تا اینکه یکی از بچه ها اومد اینو تعریف کرد تا بالاخره اسمشو فهمیدم
من بیشتر فیلم ترسناک های شبکه 4 و نمایش رو میدم 
الان دیگه نمایش نمیزاره نمیدونم چرا 😂
خیلی دیدم ولی اسماشون یادم نیست دقیق 
پاسخ:
کار خوبی کردی که چند ساله نمی بینی چون وقتی تا این حد می ترسی خیلی بهتره که نبینی.
منم حلقه یک رو خیلی سال پیش دیدم و فقط یه چیزایی ازش یادمه! واقعا ترسناک بود.
اما کلا فیلم های ترسناک این شکلی رو سعی می کنم نبینم که بعدا اذیت نشم.
چرا شبکه نمایش همین چند وقت پیش قرار بود درخشش رو پخش کنه. فیلم دهکده رو هم همین چند وقت پیش پخش کرد. یه فیلم هم فکر می کنم این هفته قرار بود پخش شه. نمی دونم شده یا همین یکی دو روز آینده میشه. یکی هم حدودا دو هفته پیش قرار بود پخش شه.
 موقع عوض کردن شبکه ها یا آنونسشو دیدم یا دیدم داره پخش می شه رد شدم :دی
منم بعضی فیلمها اسماشون یادم نمی مونه!
من مث چی از فیلم ب این شدت ترسناک میترسم،
ولی دوس دارم ببینم
اما تنها ن،
چن بار ب ساجده پیشنهاد دادم ک با بی مهری منو روند😂😂😂
پاسخ:
 فیلم های ترسناک رو باید دو نفری یا با جمع دید. اینجوری انگار شدت اون ترسه بین همه تقسیم می شه!
ولی از فیلم ترسناک تا این حد می ترسی که به نظرم نبین.
خب شاید ساجده جون هم دوست نداره فیلم ترسناک ببینه؛ اذیتش نکن ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">