شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی

تا اینجا که من متوجه شدم ویژگی کتاب های کلارک اینه که قتل هایی که در گذشته اتفاق افتادن به واسطه یه اتفاق دیگه  بررسی می شن و در این بین ممکنه قتلی هم اتفاق بیفته و یا خطری کسی رو تهدید بکنه.

داستان: وکیلی خانه ای را که متعلق به اجدادش هست خریداری می کند اما با کشف جسد یکی از اجدادش در همان خانه وارد ماجرایی می شود که منجر به کشف اجساد دیگری می شود و کار به جایی می رسد که خطر قتل تهدیدش می کند!

"هر کس واقعیت وجود خودش را بهتر می شناسد و نمی تواند خودش را فریب دهد، همان طور که واقعیت روز و شب بر هر انسانی معلوم است".

۹۷/۰۹/۲۰
مهناز

نظرات  (۷)

۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۳ پریسا سادات ..
:)
پاسخ:
(:
۲۰ آذر ۹۷ ، ۲۳:۲۲ جناب منزوی
به این داستان علاقه مند شدم.
دمتون گرم :)
پاسخ:
امیدوارم با خوندنش هم نظرتون همین باشه :)
سلامت باشین.
منکه اصلا طاقت خوندن داستانای جنایی رو ندارم. واقعا میترسم 
پاسخ:
تا این حد؟!
چه خفن
پاسخ:
شایدم :))))
یه سریالی بود فکر کنم  "دایره جنایی" کتاباش منو یاد اون میندازه که اغلب پرونده های قدیمی رو بررسی می کردن!
خیلی خوبه
پاسخ:
خوندیش؟!
جواب کامنت قبلی بود .گذاشتمش تو لیست تا بخونمش
پاسخ:
آهان! مشکل از منه پس که گیج شدم :/
اسم نویسنده شو شنیدم
اما تا حالا کتابی نخونده بودم ازش
پاسخ:
فکر کنم مثل داستان های آگاتا کریستی اینم برات جذاب باشه. اگه جنایی دوست داری امتحان کن ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">