شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴ ب.ظ

مجوز برای کانال 0_O

نمی دونم راسته یا نه فقط شنیدم که یه طرحی توسط نود و چند تا نماینده آماده شده مبنی بر اینکه کسایی که تو پیامرسان ها کانال دارن یا می خوان کانال بزنن باید مجوز بگیرن!!!! عجیبا غریبا!

اینجوری پیش بره پس فردا هم می شینن درباره طرح مجوز برای وبلاگ ها تصمیم گیری می کنن!!!!
یعنی چی واقعا؟!!!!!!!!!!!
0_o
۹۷/۰۹/۱۹
مهناز

نظرات  (۶)

همه چی مجوز میخاد دیگه
پس از الان دنبالش باش بعدن به مشکل نخوری خخخخخ
پاسخ:
فردا هم احتمالا برای نفس کشیدن هامون باید مجوز بگیریم! 
:////////
من فکر میکنم به این خاطره که بیشتر کانالها داره توشون درامد زایی انجام میشه و چون دولت مالیات بر درامد نمیتونه براشون ببره روشون دست گذاشته

فکر میکنم دنبال یه راهیه بتونه کنترلشون کنه و مالیات بر درامد ازشون بگیره


پاسخ:
شاید!  ولی خیلی از این کانال ها شخصیه و بعضی ها هم کارهای دستیشون رو می فروشن! مگه چقدر درآمد دارن!
مشکلات اساسی مونده گیر دادن به این :/
اره میفهمم حق داری
برای همین گفتن مجوز تا بتونن الک کنن و پردرامد ها رو از جدا کنن و زورشون رو پیاده

البته بین کانالهایی که زده میشه کانالهای مستهجن و غیر اخلاقی و ... خیلی موارد دیگه هم وجود داره

در هر حال میخوان نظارت داشته باشن چون همه چیز از دستشون در رفته

ما که دیگه عادت کردیم شب بخوابیم صبح پاشیم ببینیم قانون جدید اومده
یه هفته بعدم قانون جدیدتر که اون قانون جدیده هفته پیش رو تکذیب میکنه :)
پاسخ:
نمی دونم!
ولی ببین اونی که کانال غیراخلاقی داره که نمیاد مجوز بگیره! این مجوزه رو این تاثیری نداره.
بعد اینا تلو فیلترکردن اما اونی هم که اصلا بلد نبود از فیلترشکن استفاده کنه داره استفاده می کنه و تازه خیلی سایت ها هم براش به راحتی باز می شه! 
فکر می کنم فعلا نظارت کردنو بلد نیستن :دی

آفرررررررررررررررین. همینه :)))))))
اینا میخوان ذهن ها رو منحرف کنن.
وقت کردی بهم سر بزن.
پاسخ:
چه می دونم والا :/
من که از بس کانال دارم دیگه خود تلگرام نمیذاره بیشتر ازین کانال بزنم :)))))))))))
کانال های یه نفره :))))))))

خودشیفته ی کی بودم من :D


پاسخ:
ادغامشون کن خب!!! چی می نویسی توشون؟!!! :دی
یکیشون حرفای کمتر از یک پاراگرافی که همینجوری دلم میخواد بنویسم. نظرات شخصیمه ولی میخوام فقط خودم بشنوم و تایید کنم :)))))))))
یکیشون شعرام و آهنگایی که دوس دارم
یه کانال آهنگ آلمانی دارم :/
یه کانال پرسش و پاسخ به سوالات زیست شناسی
یه کانال تبادل جزوه زدم برا کلاس خودمون
یه کانال زدم شکستن سنگ بزرگ (تکست ریدینگه)
دیگههههههه زیادن!
الان همه شو یادم نیس :D
پاسخ:
اسمت باید تو کتاب رکوردهای گینس ثبت شه :دی
کانال آهنگ آلمانی؟!!!!!!!!!!!!!
گفتی زیست یهو یادم افتاد گفته بودی می خوای  راجع به داروهای بیماریهای خاص که نه باید سمت وارد کردنشون رفت نه سمت تولید حرف بزنی. یه همچین چیزی! من منتظرم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">