شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۷ ب.ظ

اردوی وحشت، آر. ال. استاین،

برای محدوده سنی یازده دوازده فکر کنم کتاب بامزه و مثلا ترسناکی باشه!!! ؛)

۹۷/۰۹/۱۹
مهناز

نظرات  (۵)

من با ار ال استاین و دارن شان زندگی کردم اینجور نفرمایید (: تازه سیبیلم دارم (((:
پاسخ:
 :)))))))))))
نباید محدوده سنی مشخص می کردم، از دستم در رفت :)))
 من خوشم اومد فقط انتظار داشتم هیجان انگیزتر باشه که خب مشکل از من بود :)
من تا حالا نخوندم ازین نویسنده. برا رمان نوجوان ایرانیا رو بیشتر دوست دارم. ولی خب برم امتحان کنم شایدم خوشم اومد
پاسخ:
منم اولین کتابی بودکه ازش خوندم. اینم حدودا مال دو سال پیشه!
با اینکه وقتی نوجوون بودم خیلی کتاب میخوندم و علاقه شدیدی داشتم به خریدنشون، اما همون موقع هم رغبتی برای خریدن آر ال استاین نداشتم!!! :))


پاسخ:
چراااااا؟ کسی ازش بد گفته بود؟ 
من شاید بازم ازش بخونم!
نه!
خودم خونده بودم ازش.
حس میکردم علاقه ای به این که کتاباشو تو قفسه هام داشته باشم ندارم!
هرکدومش رو یک بار بخونم کافیه.
پاسخ:
آهان؛ متوجه شدم!
کاملاااااااااااااااا موافقم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">