شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۹ ب.ظ

به نشانه‌ها ایمان بیاوریم!

چند روزیه فقط به آیه‌ی 33 سوره عنکبوت برمی‌خورم:

نترس و غمگین مباش؛ ما نجاتت می‌دهیم.

 

باید دلم قرص شه!

۹۷/۰۹/۱۷

نظرات  (۸)

و خدا برای ما کافیست...
پاسخ:
اوهوم.
ایشالا که نجاتت بده.
وقت کردی بهم سر بزن.
پاسخ:
ان شاالله.
چشم!
۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۸:۱۶ محمد جواد
من به نشانه‌ها اعتقاد دارم. اول فکرش به نظرم رسید و بعد اتفاق افتتد.
پاسخ:
چه خوب. زندگیتون پر از اتفاقات و نشانه های خوب.
۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۹:۱۹ جناب منزوی
چقدر عالی
پس نگران نباشید کمک در راه است :)
پاسخ:
ان شاالله... ان شاالله... ان شاالله
انشالله
پاسخ:
آمین برای همه.
۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۶:۵۳ محمد جواد
خداوند همواره بندگانش را با نشانه‌ها هدایت و یاری می‌کند. فقط باید باور و ایمان داشت تا این نشانه‌ها را حس کنیم و ببینیم.
پاسخ:
:))
نترس و غمگین نباش! (الکی مثلا من خودم یه نشونه ام :D)
پاسخ:
^_^
یه نشونه خوب.
وای چقد قشنگ
چقد قشنگ
چقد قشنگ
پاسخ:
^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">