شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ب.ظ

دومین هتل شگفت انگیز مری گلد!!!/ 2015 + بعدا نوشت

اولین قسمتشو ندیده رفتم دومی رو دیدم. البته نمی دونستم که قسمت اولی هم داره. ولی نگران نباشید از اونایی بود که قسمت اولشم نبینی دومی رو متوجه می شی. به نظرم که فیلم جالبی بود هر چند به نظرم می تونست کوتاه تر از این هم باشه تا جذاب تر بشه ولی قطعا ارزش یکبار دیدن رو داره. اما شما اگه خواستید ببینید هم قسمت اولش رو ببینید هم دومی رو...


ماجرا از این قرار بود که یکی می خواست با یکی ازدواج کنه ولی از یه جا به بعد شک کرد که اون می خوادش یا یه نفر دیگه رو می خواد. بعد از این ور یه نفر دیگه هم بود که یکی رو می خواست ولی اون با وجود اینکه دوستش داشت می ترسید قدمی در جهت این تغییر مثبت برداره.  یکی هم بود که یکی رو  می خواست ولی هی دنبال کسای دیگه هم بود و اون یکی هم تلافی می کرد. بعد یکی هم بود که تکلیفش با دو نفری که می خواستنش مشخص نبود و در این بین دنبال تمامِ گزینه های ممکن دیگه هم بود :دی ... بعد دو نفر هم بودن که کم کم داشتن عاشق می شدن... یکی هم بود که حس کرد تنهاست و می خواست یه کاری برا خودش بکنه...و یکی هم بود که تنها بود...

اینا رو گفتم که بگم به غیر از زوج اول بقیه تقریبا همه مسن بودن و یه پاشون لب گور بود. نکته مثبت فیلم همین بود که اینا واقعا با وجود اینکه خودشون هم می دونستن دیگه پیر شدن اما سعی می کردن زندگی کنند و لذت ببرند.

+ یه آهنگ هندی بود که دختره اوایل فیلم باهاش تمرین می کرد. خیلی قشنگ بود. اگه این فیلمو دیدین و اون آهنگه رو تونستین پیدا کنین یه جوری به دستم برسونیدش لطفا :)

+ این فیلم توی هند ساخته شده ولی محصول کشور انگلستانه! و از بین حدود ده بازیگر اصلیش سه تاشون هندین فقط! به انگلیسی هم حرف می زنن ؛)


+                                      


۹۷/۰۹/۱۵
مهناز

نظرات  (۶)

باید ببینمش.
دعوتی به وبلاگم.
پاسخ:
:)
ممنون!
۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۴:۴۱ ❤️ علی خوش شانس ❤️ ۷۴📆
واقعا الان ارشد گرفتی تموم شده؟(رکورد بی ربط ترین سوال رو میخواستم بشکنم😁)
پاسخ:
شکستین :/
۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۵ صبورا کرمی🦄
هندیه قیلم؟
پاسخ:
تو هند ساخته شده ولی ساخت کشور هند نیست.
گیج شدم😵
پاسخ:
چراااااا؟! از روابط چهار پنج تا زوج نوشتم دیگه! احتمالا برا خودم مفهومه فقط :/
حالا یه بار دیگه بخون.
من فیلمو ندیدم ولی ببین توی این سایت شاید بتونی آهنگی که می‌خوای رو پیدا کنی:
http://www.what-song.com/
ساندترک فیلما رو میذاره. و فیلتره :دی
پاسخ:
ممنونم.
فکر نمی کردم همچین سایتی هم باشه. کاشکی پیداش کنم.
نچ نچ حیف که نمی شه از فیلتر گذشت :دی
اصلا حس فیلم نیس...رفته
پاسخ:
برش گردون ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">