شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۱۳ ب.ظ

و اندوه مثل جاده ای پُر مِه مرا فرا گرفته بود!

 

دریافت

۹۷/۰۹/۱۴
مهناز

نظرات  (۵)

وای مهناز
چقدر خوب بود این
من چقد انه رو دوس داشتم❤❤
چقدر حس خوب داد مرسی
پاسخ:
قربونت.
آنه خیلی ماه بود... پرحرفِ دوست داشتنی.
خوشحالم بابت این حس خوب.
تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت... :(
پاسخ:
چگوووووووووونه!!!!! :((
۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۱:۵۶ جناب منزوی
یادش بخیر، بچه که بودم این دکلمه رو درک نمی کردم. صدای فوق العاده ای دارن جناب مدقالچی :)
پاسخ:
منم... فقط حفظش کرده بودم. بعد که یادم میفتاد صدای زیبای آقای مدقالچی تو ذهنم پخش می شد. الانم همینه.
ولی چه جالبه که شما هم آن شرلی می دیدین :)
۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۲:۳۹ جناب منزوی
اگه یادم باشه شبکه یک پخش می کرد :)
جودی ابوت هم شبکه دو، هایدی فکر کنم شبکه دو، بچه های که های آلپ شبکه یک، بی خانمان هم شبکه یک :) هنوز یه چیزایی یادم هست شاید اشتباه بکنم :)
یادش بخیر :)
پاسخ:
بله فکر کنم همینجوریه که شما می گین :)
ماشاالله هر چی کارتون پخش می شده نگاه می کردین :))))
من این دو تای آخری اولیشو نصفه دیدم دومی رو همین الان اسمشو از شما شنیدم.

آخی......
من کلا به عشق آنه و جودی به نویسندگی رو آوردم

پاسخ:
چقدر آنِ و جودی انگیزه شدن برا خیلی ها و چقدر کارتون های حال خوب کن و تاثیرگذاری بودن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">