شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

حوالی پاییز

سامانِ حوالی پاییز رو چشم زدم رفت مکه دیگه برنگشت!  :/

 

انقدر بدم میاد شخصیت های دوست داشتنیمون تو فیلم ها رو می زنن نابود می کنن. اون وقت اون ور وقتی می بینن کشته شدن سارای فرار از زندان مردم رو ناراحت می کنه فیلمنامه رو تغییر می دن!

 

۹۷/۰۹/۰۶
مهناز

نظرات  (۵)

حوالی مدرسه؟😂😂😂😅

تلوزیوووون خررررررررر است.
و تامام
پاسخ:
:)
خیلی. تو بیشتر دلخوری گویا :دی.
اصلا کیه که دلخور نباشه.
و تامام :))
وای آره
من که اصلا حوصله سریال دیدن ندارم دیگه
مگر سریال های امیدبخش خوشگلی که میشناسم!!


+راستی!
ساعت 9 شبکه نمایش آثار  رو نشون میده
همون بازیگر عمه ژورفین تو ماجراهای ناگوار( اگه اشتباه نگفتم باشم) و جولیا تو جولی و جولیا!
فیلماشو دیدی؟
احتمالا کامنت امشبم رو که نمیبینی!
 فردا جولی جولیا داره
ببینش
من خیلی دوسش دارم :) یه حالِ امیدوار کننده ای داره آدمو تشویق میکنه به برنامه ریزی برای هدفش
پاسخ:
منم. مگه سریال هایی که خودم دانشون کنم یا کسی بهم توصیه کنه!
+ نه ندیدم متاسفانه.
اون موقع که اوک نیو رو می بینن. تکرار داشته باشه حتما می بینم.
آثار مریل استریپ
اسمش رو یادم رفته بود جا خالی گذاشته بودم :)))
پاسخ:
مرسی.
:)
سامان حوالی پاییز کیه؟

پاسخ:
یه سریالی همین چند وقت پیش پخش می شد به اسم "حوالی پاییز" که اونجا یکی از شخصیت ها بود و بسیار دوست داشتنی بود. اسم این بازیگر دوست داشتنی رضا اکبرپوره.
واقعا از دست بعضی (یعنی اکثر) سریال ها آدم میخواد سرش رو بکوبه به دیوار!
از حوالی باییز متنفر بودم
دختر گمشده رو اصلا ندیدم
اوکنیو رو هم بخاطر دوبله ی مسخره اش نصقه ول کردم 
ماجراهای ناگوار برای 10-14 ساله ها خوبه نه بیشتر!
اما بانوی عمارت خوب بود
پاسخ:
آررررررره!
معمولی بود. من فقط بازیگر نقش سامان رو دوست داشتم.
مزخرف بود دختر گمشده!
اوکنیو که کلا سان شده بود! ولی بازم معمولی بود.
اونم ندیدم.
بانوی عمارت ولی خیلی خوب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">