شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ب.ظ

انتحاری :/

چند روز پیش خواب دیدم ملت نمیدونم برا چی تو خیابون جمع شده بودن بعد یه حاج آقایی اومد پشت بوم ساختمونی که ما اونجا جمع شده بودیم، به خودش یه چیزایی بسته بود؛ داد زد که همگی متفرق شید می خوام اینجا و خودمو منفجر کنم ما هم داشتیم می رفتیم پایین دیگه نمی دونم چه بلایی به سر خودش آورد :/  :دی

از این طرف یه پیش آمدی رو دیدم و واقعا نمی دونم تو خواب بود که دیدمش یا تو واقعیت. هر چی فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم :/ 

۹۷/۰۹/۰۶
مهناز

خواب

نظرات  (۴)

خیره انشالله😄
پاسخ:
ان شا الله :)
شبکه افق که زیاد نمیبینی؟ :)))
پاسخ:
نه خدا رو شکر. همیشه ردش کردم :دی
انتحاریه خیلی خوب بود😂😂
پاسخ:
:))))))
آدم بعضی وقتا نوشته خواب هاشو میخونه یا برا کسی تعریفشون میکنه خنده دار میشن!
بااینکه تو خود خواب ترسناک هم شاید بوده باشن حتی!!
من واسه این خوابت خندم گرفت :))


+امووون از این خواب ها که معلوم نیست خوابیم یا بیدار
پاسخ:
تو خواب تقریبا عادی بود خیلی کم ترس داشت ولی منم می خونم اینجا رو خنده ام می گیره. می فرمایند که هم حودت عجیب غریبی هم خواب هات!!!!!
چه خوب که خنده رو مهمونت کرد :)))
+ امووووون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">