شاید اینجا دارم بلند بلند فکر می کنم

بایگانی
دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

یهویی!

دریا

۹۷/۰۸/۲۱
مهناز

نظرات  (۷)

۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۰:۱۲ آرزوهای نجیب (:
خوش بگذره ان‌شاءالله (:
پاسخ:
قربووونت.
خوش گذشت. جاتون خالی. برگشتیم ؛)
وااااااااااای خدایا
چه عکس فوق العاده ایه مهناز
خیلی خوشگله
فتبارک الله احسن الخالقین


+ماشالا به عکاس جانمون
پاسخ:
مرسی عزیزم.
از اونائیه که کیفیتش اونقدر خوبه که برای دسکتاپ مناسبه. اینجا اندازه اش رو خیلی کم کردم.
تو خونه هم همه پسندیدن :)
+ شرمنده ام نکن! (آیکون خجالت و اینا)
آره معلومه کیفیتش خیلی خوبه :)
پاسخ:
:)))
واااااووو
چقذده قشنگ
کجاس ایا؟
دلم دریا خاست:((
پاسخ:
شمال. طرفای رودسر.
ان شا الله فرصتی پیش بیاد که زودی برید دریا رو ببینی.
۰۶ دی ۹۷ ، ۱۷:۲۲ نیلوفر کیانی
یهویی و انقدر قشنگه :)
معلومه عکاسه خوبی هستی 
پاسخ:
با گوشی گرفتم. هر کسی می تونه از این عکسا بگیره :)
۰۷ دی ۹۷ ، ۱۳:۱۱ نیلوفر کیانی
من متاسفانه نمی تونم ! 
عکس های من همیشه تار میشه با دور بین ۲۴!!!!
البته عکاسی فوت و فن های خاص خودش داره !
پاسخ:
چرا اگه چند بار با حوصله تمرین کنی می تونی. مثل تصویر ساده ای که من گرفتم :)
اون که بله.
ما که حرفه ای عکاسی نمی کنیم برا دل خودمونه :)
۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۱:۵۲ پوریا قلعه

عکس قشنگیه آفرین

تبادل لینک میکنی؟

پاسخ:
ممنونم.
علاقه ای ندارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">